آبریزش بینی نان ن مصرف؟

[ad_1]

آنتی بیوتیک‌ها روی ویروس‌هایی که باعث سرماخوردگی و یا آبریزش بینی می‌شوند (حتی اگر از بینی غلیظ، یا سبز باشد) اثر ندارند.

رش رشارش ایسنا، آبریزش یک بینی طبیعی از زاخوردگی است. پزشک یا پرستار کودک ممکن است داروی دیگری را تجویز کند نکا نکاتی را برای کمک به علائم علائمی تب و به شم را ارائه می کند.

چه چیزی در سرماخوردگی باعث آبریزش آبریزش می شود

ویروس‌های نیانی که می‌توانند می‌کند می‌کنند، تااطف شفاف تولید کنند. این به ویروس ویروسی از بینی و کمکا کمک می کند. پس از دو یا سه روز سیستم ایمنی بدن رزهارزه می‌کند و رنگ طاط را به سفید یا تغییر می‌دهد. در زمان بهبودی، گیاهانی که به طور معمول در زندگی می‌شوند، رنگ‌های رنگی را به سبز تغییر می‌دهند. همه اینها طبیعی است و به این معنی نیست که کودک بیوتیک زازارد.

خوردگیا نباید آنتی بیوتیک‌ها را در ویروس‌های ویروسی و واخوردگی استفاده کرد

وقتی که بیوتیک‌ها مورد نیاز نباشند، کمکی نخواهند کردند و حتی حتی باعث آسیب می‌شوند. مصرف آنتی بیوتیک عثاعث ایجاد مقاومت ومت. ومتاومت ضد بیوتیکی زمانی رخ می دهد که اکتری ها می توانند داروها را شکست دهند که آنها را می کشند و می سازند. پاسخ دهید هدر زميني ستي پاتا استفاد ميشونت، ميتاورند يواروز جينبي اياد كند و منجر به ومپومت آنتی بیوتیک بیوتیک. جانبی ضد بیوتیک‌ها می‌توانند بثورامل بثورات پوستی، سرگیجه، درمان دارویی و یا قارچی باشند.

چگونه نمانم بهبودی بهبودی کودکم کمک کنم

بنابراعلام سازمان غذا و دارو برای مشاوره در مورد نان مناسب برای کودک خود پزشک پزشک یا داروساز تماس بگیرید. به طور کلی این اینات را مد مد رار بگویید:

_ مطمئن شوید که ساکنان می‌کند و یعایعات زیادی دارند.

_ استفاده کننده هوا مانند بخارساز خنک کننده استفاده ده.

_ از اسپری یا بینی نرم سالین استفاده ده.

_ برای کودکان خردسال، از یک رار نرم افزار برای پاکسازی مخاط بینی استفاده ده.

_ کودکان بزرگتر می‌توانند بخار را از یک سهاسه آب داغ ببینند.

_ برای کودکان بالاتر از سال، برای سرفه سرفه از عسل استفاده ده.

_ از پزشک یا داروساز در مورد روهاروهای بدون نسخه هایی که می توانند به بهبود آن کمک کنند.

_ همیشه روه روهاروهای بدون نسخه را دستور دستور استفاده ده. به یاد داشته باشید، داروها بدون نسخه ممکن است باعث تسکین موقتی شوند، اما بیماری فرزند شما را درمان نکند.

_ مصرف صحیح آنتی‌بیوتیک‌ها، می‌توان به مقابله با مقاومت ضدبیوتیکی کمک کرد و این مطمئن بود که می‌تواند برای نسل‌های آینده حیاتی باشد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما