اخبار ازدواج خانوادگی

[ad_1]

روزنامه شرق می نویسد: روزنامه های جدید درباره انتصاب روزنامه نگار همچنان اخبار جعلی هستند. رئیس فدراسیون تنیس با مدرک لیسانس در رشته مراقبت از بیمار نایب رئیس بازرگانی شد. بسیار عجیب است که این خبر واقعاً اتفاق افتاده و کار مورد انتقاد رسانه‌ها و رسانه‌های نزدیک به دولت قرار گرفته است تا پایان این انتخابات به دلیل انتقاد شدید با رد همین مدیر ورزشی رها شده است.

جدای از این خبر جدید که در ادامه گزارش به آن پرداخته می شود، این اولین بار نیست که در رسانه جدید دولت و در کار مهم اقتصاد مطرح می شود. ماجرای وزارت کشاورزی، وزارت کار و همچنین نزدیکان معاونت صنعت رئیس جمهور بخشی از این ماجراست.

به روز رسانی جلسات برنامه ریزی

16 آذر امسال در میانه جلسات سیاسی مدارس از انتخاب معاون جدید وزیر اقتصاد خبر داد. این خبر در ابتدا چندان مهم یا بیش از یک خبر نبود، اما جزئیات نحوه انتصاب رهبر، جنجال جدیدی را ایجاد کرد. به طور خلاصه، رئیس فدراسیون تنیس توسط وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان رئیس قانون و مجلس انتخاب می شود.

در اطلاعیه وزارت امور اقتصادی و دارایی آمده است: «داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با حکم احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان معاون حقوقی و مجلس شورای اسلامی انتخاب شد». این رهبر جدید است، اما او کیست و چه سابقه ای دارد؟

اجازه دهید داستان را از پخش نزدیک از رادیو تماشا کنیم. ابتدا در 30 اردیبهشت 1378 باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عزیزی نوشت: داوود عزیزی که سابقه ریاست هیات ورزش وزارت ورزش را در کارنامه خود دارد، سالها دارای مدرک لیسانس در رشته مراقبت از بیمار بوده است. برای ریاست فدراسیون تنیس

از سوی دیگر محمد عزیزی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی نیز چندی پیش به دلیل فساد مالی و اختلاس، تقاطع تجارت خودرو به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شد. محمد عزیزی (برادر داوود) از آن دسته افرادی بود که مشکلی با تاخیر ورزش ایران نداشت و اوضاع را به خوبی رقم زد. حالا عزیزی فردی است که برای یک پست کاری و با قوانین و ارتباطاتی که می تواند در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد انتخاب شده است.

اقدامات رئیس هیأت مدیره وزارت ورزش و جوانان که علاوه بر مراقبت از بیماران، سطح بالایی از مدیریت دولتی را در نیازهای خود گنجانده و منجر به تمرکز چشمان جامعه المپیک در کشور شد. فعالیت های او و نزدیکانش در فدراسیون تنیس. یک شغل قبل از ورود به دولت، در صورت شکست در انتخابات، بر او و دستیارانش تأثیر می گذارد.» عزیزی البته پس از این خبر از انتخابات فدراسیون تنیس عبور کرد و رئیس این سازمان شد تا با زمان دیگری این خبر را پخش کند.

بازگشت به جایگاه مهم صنعت

این خبر به اخبار ورزشی هم رسید و بسیاری از رسانه های بزرگ با انتقاد از این انتصاب خواستار تغییر عزیزی در فدراسیون تنیس شدند. رسانه ها و منتقدان می گویند که حالا رئیس سازمان می خواهد به وزارت اقتصاد برود، نقش سازمان باید به سمت فرد اصلح منتقل شود و شاید به این دلیل که چرا و چگونه این انتقادات، دو روز پس از انتصاب، عزیزی نپذیرفت و اعلام ازدواج کرد، به وزارت اقتصاد نرفت. در این خصوص آمده است: «رئیس فدراسیون تنیس اعلام کرده است که علیرغم اعلام اختیارات خود در معاونت قانونگذاری و هیئت رئیسه وزارت اقتصاد، در این سازمان حضور خواهد داشت.

داوود عزیزی که از خرداد 1378 به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شده است، به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نایب رئیس قوه مقننه و کمیته دائمی این وزارتخانه انتخاب شد. انتشار عکس هایی از این جمله برخی را به این فکر می کند که عزیزی نقش خود را در فدراسیون تنیس به انجام رسانده اما او نظر دیگری دارد.

رئیس فدراسیون تنیس که پیش از این معاونت امور مجلس وزارت ورزش را بر عهده داشت، گفت: آقای خاندوزی تذکرات من را قانون و کمیته این وزارتخانه اعلام کرده است اما به دلیل شرایط خاص تنیس و که می خواهم کارم را تمام کنم تا در پایان ضمن عذرخواهی از وزیر اقتصاد، توانایی کار در این بخش را ندارم. «امیدوارم بتوانیم در کنار هم به رشد و شکوفایی تنیس کمک کنیم و با تمام توانم تلاش خواهم کرد. برای رسیدن به هدف. هدف.”

پرونده زمانی به نتیجه رسید که عزیزی این ادعا را نپذیرفت، اما بسیاری از سوالات بی پاسخ مانده است: آیا آقای دکتر؟ سفارش داده شده؟

قرارهای خبری برای دیدارهای خانوادگی

ماجرای جدول خبری البته به این محدود نمی‌شود و در ماه‌های اخیر هم در شهر تهران و هم در بسیاری از موارد دیگر بحث‌برانگیز بوده است. رهبرانی که در این زمان نوه یا بستگان شوهرشان را به مناصب مهمی ارتقا دادند و به همین دلیل با انتقادات زیادی مواجه شدند.

در یکی از موارد اخیر و تنها در یک نمونه گزارش شده است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز سه نفر را که به ظاهر برادران همسر وی هستند به وزارتخانه آورده است که اکنون تکذیب شده است. کارشناس عبدالمالکی دیروز گفت که این خانواده برای بازگشت وزارت کار به دولت قبل تاریخ تعیین کرده اند.

مشاور وزیر و مشاور ویژه فرهنگ و اطلاع رسانی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 25 مورد ادعای دخالت خانواده در این اداره، 21 مورد آن مربوط به دولت قبل است. بهزاد مهرکش روز جمعه در توئیتی نوشت: «فهرست خانوادگی وزارت کار اعلام شده است که اگرچه برخی انتصابات نادرست بوده و مقایسه انتصابات جدید تأیید نشده است، اما نشان می‌دهد که اکثر آنها (21 از 25) مربوط به وزارت کار هستند. تاریخ ذکر شده. “خارج شد.”

همچنین فهرستی از خانواده هایی که اخیراً برنامه ریزی شده بود در وزارت تعاون منتشر شد که رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خودداری کرد و این خانواده در صفحه توئیتر خود ترتیب کار را می دهند. «سید مرتضی موتورچی» در توئیتی نوشت: هیچ یک از نزدیکان و نزدیکان حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کار این وزارتخانه و سازمان‌های وابسته به آن دخالت یا دخالتی نداشته‌اند. در واقع ادعاها و تحولاتی که مطرح شده نمی تواند در پیشرفت این کار تاثیر بگذارد.

این تکذیبیه ها در حالی صورت می گیرد که بر اساس گزارش های ارگان های مختلف کلیدی، افراد نزدیک به دستگاه های اجرایی و یا مقامات ارشد نقش مهمی داشته اند و حتی خبر تصرف آنها نیز اعلام شده است. حال باید منتظر ماند و دید که دولت پایه سیزدهم با این موضوع کوچک چه کار دارد و آیا دولت با قانون جدید برای حل این خانواده ها تلاش می کند یا چیز دیگری، ریشه این مشکل است؟

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما