افرادی که شلوار 21 ساله دارند کمتر به دیابت روزیاتو مبتلا می شوند

[ad_1]

بر اساس تحقیقات انجام شده ، دیابت نوع 2 برگشت پذیر است و کاهش وزن حتی در افراد هم وزن می تواند باعث این عود شود. به گزارش دیلی میل ، دانشمندان می گویند که اضافه وزن لزوماً باعث دیابت نوع 2 نمی شود ، بلکه آن را به “شروع چربی اضافی” منتقل می کند. و به عنوان یک قاعده کلی برای جلوگیری از دیابت نوع 2 ، دانشمندان می گویند که دور کمرتان باید مانند 21 سالگی شما باشد.

وی گفت: “اگر نمی توانید شلوارهایی را که در 21 سالگی پوشیده اید بپوشید ، اضافه وزن دارید و حتی اگر اضافه وزن ندارید ، در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 هستید.” به “شما هستید.”

متخصصان 12 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 را که دارای BMI طبیعی بودند مورد بررسی قرار دادند. آنها سپس 800 کالری در روز به مدت 2 هفته مصرف کردند. رژیم غذایی شامل سوپ و گوشت است. و به آنها در کاهش وزن اضافی برای 4 تا 6 هفته کمک کنید. این کار 3 بار تکرار شد تا زمانی که آنها 10 تا 15 درصد وزن اولیه خود را از دست دادند.

دیابت نوع 2

هشت نفر از این افراد وارد دوره بهبودی شده اند. در نتیجه ، سطح قند خون آنها طبیعی بود و داروهای دیابت مصرف نمی کردند. در نتیجه این رژیم غذایی ، میزان چربی در کبد و کاهش این افراد کاهش یافته و توانایی ایجاد انسولین در بدن کاهش یافته است. محققان می گویند یافته ها نشان می دهد که همه افراد دارای “یک عدد منحصر به فرد” هستند و اگر از آن فراتر روند ، به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند.

پروفسور تیلور می گوید: “این مطالعه که در انجمن دیابت نیز ارائه می شود ، برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و درمان آنها است.” نتایج اولیه نشان داد که دیابت ناشی از چاقی نیست ، بلکه ناشی از چاقی است. “دلیل آن وجود بیش از حد چربی در کبد و بریدگی ها است.”

دیابت نوع 2

پروفسور تیلور می گوید: “پزشکان به طور کلی تصور می کنند که افزایش وزن در افراد غیر چاق برای دیابت نوع 2 مناسب نیست.” “این بدان معناست که پزشکان اغلب افرادی را با وزن یکسان برای کاهش وزن تجویز نمی کنند.” و آنها ابتدا دیابت و انسولین را برای آنها تجویز می کنند. “

با این حال ، 4.5 میلیون انگلیسی مبتلا به دیابت نوع 2 هستند و از هر 10 نفر یک نفر در زمان تشخیص اضافه وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

نکاتی در مورد دیابت نوع 2 که ممکن است از آنها اطلاع نداشته باشید

تفاوت اصلی بین دیابت نوع 1 و نوع 2 چیست؟


<!–

–>

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما