اولین تبلت Oppo وارد نیمه دوم سال می شود

[ad_1]

اوپو قصد دارد محصولات جدید خود را معرفی کند. در این صورت به نظر می رسد در نیمه دوم سال 2022 باید منتظر اولین تبلت Oppo باشیم و در آینده باید منتظر معرفی دستگاه هایی با مدل های مختلف از جمله گوشی های تاشو از این نوع باشیم.

این نام چندی پیش Color OS12 سازگار با اندروید 12 معرفی شد و ادعا کرد که این سیستم با دستگاه هایی با برنامه های کاربردی خاص مانند رایانه لوحی و تلفن هایی با مدل های مختلف مانند تلفن های تاشو به خوبی کار می کند. یکی از مدیران شرکت همچنین اعلام کرد که اوپو در آینده تبلت ها و گوشی هایی با مدل های مختلف عرضه خواهد کرد.

طبق گفته Sina Technolog و Liu bo ، نایب رئیس Oppo ، اولین تبلت توسعه یافته توسط Oppo در نیمه دوم سال 2022 عرضه می شود. همچنین به نظر می رسد که مارک Vivo ، که با Oppo همکاری می کند ، اولین تبلت خود را در همان زمان. بو همچنین اعلام اولین تلفن سازگار Oppo را تأیید کرد. اما او زمان دقیق اعلام این گوشی ها را مشخص نکرد. بسیاری از انواع تلفن ها را گوشی های تاشو یا سایر تلفن های مشابه با طراحی خاص می نامند.

تبلت اوپو

سال گذشته ، این مارک ، که اکنون یک شرکت فناوری است ، از ایده یک تلفن همراه با نام Oppo X 2021 رونمایی کرد. بازار تلفن های همراه چینی نیز این مفهوم را معرفی کرد. واقعا متفاوت است که با همکاری یک طرح ژاپنی توسعه داده شد شرکتی به نام نندو ، که به سه بخش تقسیم می شود. بنابراین ، می توان انتظار داشت که Oppo این محصولات را در آینده معرفی و روانه بازار کند.

بو ادعا می کند که این نام سومین تولید کننده محصولات Android در چین و همچنین دومین بزرگ در بازار فیزیکی در این زمینه است. علاوه بر این ، اطلاعات مربوط به تلفن جدید Poco ، تلفن سری Find X3 ، از 40 to به 60 increased افزایش یافته است.

اوپو موافقت می کند که در زمینه دستگاه های مرتبط با اینترنت اشیا به تولید کننده پیشرو تبدیل شود و در آینده دستگاه هایی مانند بی سیم ، سیستم کنترل دستگاه های بدون دست ، تلویزیون هوشمند و سایر دستگاه های مشابه را توسعه داده و به بازار عرضه کند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما