این دستگاه ها در فیزیوتراپی برای مشاهده حرکت بدن استفاده می شوند [تماشا کنید]

[ad_1]

محققان دانشگاه MIT دستگاه هایی را توسعه داده اند که می توانند برای تشخیص حرکت بدن و نظارت بر وضعیت بهبودی عضلات گیاه روی پای یا دست کاربر قرار گیرند. این فناوری ها می توانند در روان سازی روند درمان با فیزیوتراپی و ترمیم بافت ها با حرکت مفید باشند.

این دستگاه ها می توانند از فناوری توموگرافی برای شناسایی تأثیرات تابش الکتریکی بر روی ماهیچه ها و همچنین ردیابی حرکت ماهیچه ها استفاده کنند. علاوه بر این ، این ابزار علاوه بر شناسایی ماهیچه ها ، می تواند وظایفی را که انجام می دهند نیز مشخص کند.

به منظور استفاده بیشتر از این فناوری ، تصاویر و مدلهای محصولات در محدوده ما در محصولات EIT تهیه شده است. در طول توسعه این دستگاهها ، مترهای برقی که جریانهای الکتریکی یا جریانهای مشابه را تشخیص می دهند در مکانهای مختلف نصب شده اند. بله ، اگر کاربر بخواهد ، می تواند مکان دلخواه خود را در هر جایی که می خواهد ایجاد کند.

پس از اتمام طراحی ، چندین قسمت از مواد به طور جداگانه چاپ شده و با استفاده از چاپگر سه بعدی مونتاژ می شوند. پس از قرار دادن دستگاه روی دست و راه اندازی تلفن همراه ، می توانید از آن برای فعال کردن حرکات استفاده کنید. پس از راه اندازی دستگاه در دست خود ، دست و انگشت خود را در تمام حالتها نگه دارید (مانند مشت ، اشاره به چیزی با دست ، نگه داشتن انگشت شست) این است ، بر اساس محتوای درون برنامه رها کنید.

این دستگاه ها را می توان با تلفن های همراه برای افزودن واقعیت افزوده به عنوان وسایل بدون وقفه برای تشخیص بهبود ماهیچه ها در طول درمان و روند فیزیوتراپی استفاده کرد.

گجت پوشیدنی

این دستگاهها همچنین می توانند برای جلوگیری از تصادفاتی که می توانند راننده را مختل کرده یا برای او مشکل ایجاد کنند ، مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال ، اگر فرمان به درستی قرار نگرفته باشد ، برنامه به شما در مورد این مشکل هشدار می دهد. این دستگاه ها همچنین می توانند با گزارش درصد یا علائم توده عضلانی ، برای شناسایی چربی بدن یا توده عضلانی مورد استفاده قرار گیرند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما