بارسلونا؛ پیاده روی طولانی در بیابان در پیش است!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، مونیخ این واقعیت را تایید کرد که بارسلونا مدت هاست در تلاش برای پنهان کردن است. بله، بارسا یک تیم برتر اروپایی نیست و گروه مهمی در اروپا یا اسپانیا محسوب نمی شود. بارسا تیمی است که می تواند با تیم های متوسط ​​و متوسط ​​رقابت کند. بارسا که از چمپیونزلیگ کنار گذاشته شده و از عناوین لالیگا خارج شده بود، فقط چشمش به کوپا دل ری و لیگ اروپا بود و البته دومین تیمی نیست که جواز حضور در این دو جام را کسب کرده است.

برای سومین بار با هم، این بایرن بود که سرنوشت را رقم زد. بعد از شکست 8-2 در لیسبون، شکست 3-0 در نوکمپ و شکست 3-0 در آلیانس آرنا و شکست خطرناک 14-2 در این سه بازی ثابت کرد که بارسا بسیار بزرگ دارد. بازاریابی، مدیریت و دو و میدانی از بایرن. در هفته های اخیر به ما گفته شد که مسئله بارسا نه تنها یک دستاورد بزرگ در خط حمله است، بلکه موضوع به وضوح فراتر از آن است.

مشکلات بارسا عمیق تر است و باید مدیریت ضعیف بازی در سال های اخیر دنبال شود. جدایی لیونل مسی بدون قصد جایگزینی در کنار ویران شدن تجارت باشگاه، برنامه های کوتاه مدت یا میان مدت یک مدیر را به یک رویا تبدیل کرده است. خبر خوب این است که این اتفاق بزرگ ربطی به سرمربی جدید ژاوی ندارد که در نیم فصل و در این شرایط ناگوار نقش آفرینی کرد. در نتیجه رویداد دیروز مونیخ آینده ژاوی را تهدید نخواهد کرد و با وجود اختلافات فاحشی که از هر نظر بین بارسا و بایرن دیده می شود، ژاوی اعتماد به نفس و قدرت خود را حفظ کرده است.

اشتباهات ژاوی فقط برای افزایش امید تیمش و ایجاد امیدهای واهی است. که تیم او می تواند در کوتاه مدت سود کند. این موضوع هنوز به پایان نرسیده است که توسط خوان لاپورتا، رئیس باشگاه نیز حمایت شده است. در واقع مدیر باشگاه مرتکب اشتباه ژاوی شده و در هر صحبت و صحبتی به هواداران قول خوش شانسی داده است، مراقب باشید و شوت های بد نزنید.

به صحبت های ژاوی و لاپورتا در هفته گذشته دقت کنید: ما بارسلونا هستیم، غرور خود را روی زمین می گذاریم و این سخنان بدون True فقط امید را برای هواداران افزایش می دهد، در حالی که این حقیقت دارد. .

باخت دوباره مقابل بایرن می‌توانست از این به بعد و زمانی که مدیران واقعیت‌ها را برآورده کنند، به مفهوم تغییر باشگاه باشد. هواداران را فریب ندهید و وعده های دروغین برای بردن جوایز و تاریخ سازی ندهید و بپذیرید و توضیح دهید که سفری در راه است.

خبر خوب این است که شکست جدید زمانی رخ می دهد که باشگاه مربی ای با اهداف بلندمدت و ایده های روشن استخدام کند. خبر خوب این است که پروژه ژاوی روز گذشته راه اندازی شد، هرچند باید دید که آیا اجازه بهره برداری به آن داده می شود یا خیر.

امیدواریم رهبران از شکست‌های موقتی درس بگیرند و هواداران ما را برای مدت طولانی شبیه بزرگسالان کنند.

ارنست فولک: ویرایشگر ورزشی

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما