بارسلونا فاجعه است ؛ هواداران صبور بودند

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، رونالد کومان لحظه بزرگی را رقم می زند. کاپیتان بارسلونا به سرپرستی خوان لاپورتا از بررسی هلندی خودداری نکرده است تا ببیند آیا می تواند در بازی شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

بارسلونا در یک شب دیگر در لیگ قهرمانان شب گذشته با نتیجه 3 بر صفر مقابل بنفیکا شکست خورد تا در هر دو بازی یک گل به ثمر برساند. اولین خجالت دو هفته پیش در نوکمپ رخ داد ، جایی که بارسا هیچ حرفی برای گفتن مقابل بایرن مونیخ نداشت و نه تنها در آگوست 2020 موفق به زدن هشت گل نشد ، بلکه ماموریت ما را نیز پذیرفت.

انارها دو بار مقابل گرانادا و کادیز در لالیگا به تساوی رسیده اند. پس از توقف زمین در سی دیز بود که زمزمه آزادی کومان شدت گرفت.

بارسا می خواست در دیدار برابر C -diz 100٪ برنده شود ، اما در نهایت بدون گل تسلیم شد. رونالد کومان در بیانیه مطبوعاتی قبل از مصاحبه ، این جمله را به سادگی خواند و تأکید کرد که تیمش نباید انتظار پیروزی داشته باشد. کومان معتقد است قهرمانی در مسابقات نیز موفقیت آمیز است ، زمانی که نه خوان لاپورتا و نه سرپرست تیم با او موافق نیستند. هواداران همچنین امیدوارند بارسا قهرمان این مسابقات شود.

وقتی گفت که ژاوی یا روبرتو مارنیتز جایگزین او می شوند ، لاپورتا اعلام کرد که صندلی را عوض نمی کند و کومان در مقابل لوانته مربی بارسا خواهد بود. این بازیکن هلندی به دلیل اخراج مقابل کادیز در دیدار مقابل لوانته در جدول روز حضور داشت و بارسا در غیاب او با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. اعتراف و غیرقابل اعتماد بودن بارسا باعث ایجاد موجی از امید در بین هواداران بارسا می شود و به همین ترتیب ، با ادامه همین رویکرد ، کومان حداقل تا زمستان باقی می ماند ، اما امشب همه چیز متفاوت است.

بارسا در صورت شکست برابر مالک بنفیکا 2 بازی در دقیقه عقب دارد. داروین نونز به این هدف رسید. در دقیقه 33 ، کومان تصمیم عجیبی گرفت و جرارد پیکه را بیرون کشید و گاو 17 ساله ای را به خط حمله اضافه کرد. این تغییر کار کرد و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر رساند. داروین نزز ez و رافا سیلوا به شب بارسا اضافه شدند و این تیم نیز به دلیل محرومیت 10 نفر از ارلیگ گاسیا ، بازی را به پایان رساند.

بارسا پس از دو بازی در صدر جدول با صفر امتیاز قرار دارد و در دو دیدار بعدی به مصاف دینامو کیف می رود. عدم پیروزی در هر دو این رقابتها صعود بارسا به مرحله یک شانزدهم را دشوار می کند و بارسا ممکن است پس از سالها از حمایت پشتیبانی نشود ، که شرم آور خواهد بود.

بارسا همچنین شنبه میزبان اتلتیکو در ونداموتورپولیتانو است ، در حالی که کومان در این بازی بزرگ وقت مربیگری بارسا را ​​نخواهد داشت. خوان لاپورتا هفته گذشته گفت صبرش محدود است ، پس صبور باشید؟

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما