برخلاف مرسدس و آئودی ، Bamuo هیچ برنامه ای برای حذف موتورهای بنزینی ندارد

[ad_1]

بامو گفت که او هیچ عجله ای برای حذف موتور احتراق داخلی ندارد زیرا معتقد است این موتور سالها دوام خواهد آورد. Baamuo معتقد است که رقیب مستقیم آن ، مرسدس بنز ، تا سال 2030 به پیشروترین تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی در برخی فروشگاه ها تبدیل می شود. آئودی ، به عنوان نام تجاری دیگر آلمانی ، تا سال 2026 بیشترین محصولات برقی خود را اعلام می کند و تا سال 2033 ، همه مدلهای ارباب حلقه ها برقی خواهند بود.

فرانک وبر ، مدیر اجرایی صنعت تولید در Bamoo ، در مصاحبه با شعبه اروپایی Automotive News گفت خودروها یک شبه برقی نمی شوند. وی گفت که روند فعلی لازم ، از جمله شبکه پرداخت و انرژی تجدیدپذیر ، ناکافی است و مردم آمادگی کافی برای این تغییر را ندارند.

آقای وبر همچنین به موضوع عملیاتی اشاره کرد و گفت که Baamu ، مانند بسیاری از خودروسازان دیگر ، دارای کادر متخصص در طراحی موتورهای احتراق داخلی است و آنها برای توسعه و طراحی ماشین های سنتی آموزش دیده اند. به گفته آقای وبر ، راهنمایی یا جایگزینی این افراد با افراد متخصص در پشتیبانی الکتریکی یک فرایند کند و وقت گیر است.

بامو ، مدیر توسعه ، معتقد است که با معرفی استاندارد یورو 7 ، آخرین سرمایه گذاری عمده در موتورهای بنزینی و دیزلی خواهد بود. به نظر وی ، این سرمایه گذاری ها به نوعی ایمنی موتورهای احتراق داخلی را در کوتاه مدت و تا پایان ده سال جاری تضمین می کند. آقای وبر صحبت درباره ریختن موتور بنزینی را “نارس” توصیف کرد.

فرانک وبر گفت Bamoo نمی خواهد مصرف کنندگان را مجبور به خروج از صنعت داخلی خودرو کند و مدل های برقی را خیلی زود بخرد ، به ویژه هنگامی که تجهیزات پرداخت هنوز راه اندازی نشده است.

طبق مفهوم جدید Bamoo ، این شرکت سری جدیدی را با نام Neue Klasse در سال 2025 اعلام می کند که نقطه شروع معرفی مدل های الکترونیکی خواهد بود. به گفته آقای وبر ، در نهایت همه مدلها ، از سری 2 تا سری 7 ، از اشتراک گذاری پلتفرم با این سری پیروی خواهند کرد.

شایان ذکر است که علاوه بر افزایش برق ، Bamoo از ابتدا به مصرف سوخت توجه ویژه ای داشته و سرمایه گذاری زیادی در آن کرده است. این سرمایه گذاری ها در زمانی صورت می گیرد که بسیاری از مناطق خودروهای هیدروژنی با چالش های مهمی روبرو هستند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما