بهترین مودم یای همراه موجود در درازار ایران & زومیت

[ad_1]

در زندگی امروز امروز حتی ابتدایی‌ترین کارها مثل سفارش غذا، استاست تاکسی و قبوض اینترنتی ام، زاز به اینترنت بتابت و پرسرعت زپیشازپیش احساس می‌شود. همراهی که به آن‌ها مودم‌های جیبی هم گفته، اینترنت اینترنتی سیم‌کارتی را که نان قرار می‌دهد، محیط اطراف به صورت هات‌اسپات پخش می‌کنند.

کاربرد مودم های همراه فقط فقط مسافرت نمی شود محدود. مودم های همراه را می توانید در کیفتان بیندازید و مام دستگاه هایتان را به صورت آنلاین انجام دهید. اینا براین فقط با خرید یک بسته اینترنتی برای سیم‌کارتی که درون مودم رار دارد، نیدانید تمام گجت‌هایتان را از اینترنت بهره‌مند می‌کند. حتی در هاهای کوچک هم نیدانید با اتصال مودم به رژرارژر دیواری، از اینترنت اینترنتی پرسرعت و از یا به‌عنوان مودم نگیانگی استفاده ده. مودم مودماه می‌تواند در همه ۲۴ ساعت روز و در هر نیانی کاربرد داشته باشد.

به‌طور صهلاصه، از مهم‌ترین یای مودم‌های همراه می‌توانیم به ردارد زیر اشاره کنیم:

  • گفت: داخل نمی شوم.
  • آنید فضای ذخیره سازی‌ها را بین ما دستگاه‌های به اشتراک گذاشتن رید البته این به مودمل مودم دردارد.
  • لازم نیست که گوشی‌تان را در حالت هات‌اسپات قرار دهید و رار مضافی را به تریاتری و تراشه‌ای آن وارد کنید.
  • همیشه و در هر مکانی، حتی در، همه دستگاه های خود را به اینترنت بزنید.
  • مام خرید تلت جدید جدید می‌توان مدل ارزان‌تر غیر غیر رت‌خورارت‌خور را بخرید.

بهترین مودم های همراه موجود در درازار ایران را در زهه هازه های قیمتی فلف می کنیم.


بهترین مودم هاه تا ۵۰۰ رار ران

XY مودم هاه تا ۵۰۰ هزار ران - XY آپشن XYL XYFI

3G 3Gabel حمل 3G آپشن XYل XYFI

قعیتاقیت تلخ این است که اگر کمتر از 500 رار تومان برای خرید مودم ها هزینه کنید، انتخاب‌های خیلی زیادی راید. 4G ایناقل درباره یای 4G این در میکند صدق. این‌حال، اگر صرفاً به مودمی ارزان‌قیمت نیاز دارید، نیاز دارید که در اینترنت‌های مختلف را دراختیار لپ‌تاپ‌تان قرار دهید و حتی با سرعت 3G هم کارتان رافتد کنید. مودم XYFI آپشن آپشن پيشنهاد پيشنهاد د.

XYFI در واقع قع دانگل وایفای با قابلیت زانی از یای 3G و 3.5G است. مودملاوه‌بر اینکه مودم XYFI از سیم‌کارت تمامی اپراتورها، اتصال ۸ هاه، مکامک فارسی، رتارت حافظه تا ۳۲ بابایت و رار دادن رمزهای شبکهاپشتیبا، ا استفاده به‌عنوان توسعه‌دهنده شبکه‌ی بی‌سیم نیز دارد.

XY XYL XYFI را می توان به برق مستقیم ش رژارژر فندکی خودرو یا پاوربانک نیز تبدیل کرد. اینترنت از عدم پشتیبانی از اینترنت 4G، هشتن باتری همراه، بزرگ ترین ضعف می شود می شود.


بهترین مودم همر ها تا یک کلیون یونان

4G / LTE اکنون در DWR-930M در دسترس است

موجود در DWR-930M

جیبی جیبی موجود در DWR-930M ی از اشتنی‌ترین مودم‌های اقتصادی همراه بازار است که از یای 4G پشتیبانی می‌کند. این مودماخت با این‌که اندازه‌های جمع‌وجورردارد، ولی می‌تواند دستگاه‌ها را نیز رژارژ کند کند. همچنین می توان مدت زمان س ساعت به‌صورت با مودم کار ر. شتناتن امکان WPS آسای اتصال آسان و بهره‌مندی از زل‌های WPA و WPA2 برای اتصال امن و وابلیت ارتباط همزمان ۸ دستگاه، از دیگر امکانات مودم همراه دی لینک اینک.

ه مودم ها - اینک پی لینک M7200

اینک-لینک M7200

اینک-لینک M7200 یکی از پرفروش ترین مودم های همراه در بازار ایران مورد توجه قرار می گیرد. این مودم بدنه‌ای عالعاده جمع‌وجوری دارد که طولش از ۱۰انتی‌متر و ضخامتش حدود دو مترانتی‌متر است. بدنهاخل بدنه ، باتری کوچکی با ظرفیت ۲۰۰۰ ی‌آمپرسلی‌آمپرساعت وجود ردارد که با یک بار رارژ رژامل تا ۸ ساعت شارژدهی می کند.

اینک-لینک M7200 ای یارت‌های 4G اپراتورهای مختلف پشتیبانی می‌توانند اینترنت پرسرعت و پایداری ریای را ارائه دهند. دستگ دستگاه به صورت هم زمان همام کند. سایر مودم های همراه تیپی-لینک اینکل کامل به کمک مودم از tpMiFi انجام می‌شود که برای یای اندرویدی و iOS به‌رایگان دردسترس است و.


بهترین مودم هاه تا ۱ , توم نان

بهترین مودم هاه تا ۱/۵ ۵لیون یونان - N NL NZT-99B

N NL NZT-99B

جیبی جیبی N NL NZT-99B ⁇ × تریاتری حجیم ۶ هزار رلی‌آمپرساعت با بازمی‌گردد. از مودم نستک نان نکاوربانک USB 2.0، USB روی، USB روی، که ردارد که اولی برای شارژ دستگاه‌های مختلف ازطریق زطریق و هاه دومای شارژ خود مودم رار ر.

B 99B از یک یشگرایشگر کوچک رنگی با قابلیت نمایش وضعیت تریاتری، وضعیت رتارت و شبکه‌یایل، آنتن دهی، دستگاه‌های مرتبط به یفای‌فای مودم و تعداد پیامک‌ها یا ی. میکرونیانی از زارت حافظه‌ی میکرو SD و امکان ارتباط همزمان ۱۰ دستگاه N N ی‌فای‌فای، از دیگر امکانات نستک مدل ZL NZT-99B هستند.


بهترین مودم همر ها تا ۲ ۲لیون یونان

73 مودم هاه تی پی لینک اینک M7350

73-لینک M7350

اگر بخواهید تا سقف دو یونلیون تومان برای خرید مودم هاه هزینه کنید، یای مناسبی پیشتان روی خواهد داشت. 73-لینک M7350 یکی از و محبوب ترین یای همراه موجود در درازار ایران و نان مورد توجه قرار می گیرد. M7350 اولین گوشی هوشمند دنیا با فناوری 2G، 3G و 4G است. تریاتری ۲۰۰۰ میلی‌امپرساعتی مودم هم می‌تواند با هر رار رارژ رژامل من باشد س ساعت به‌صورت ممتد رژدهیارژدهی رژدهی.

S اینک-لینک از کارت حافظه های microSD با ظرفیت ۳۲ بابایت پشتیبانی می کند و نمی دهد آن را به صورت به صورت بی سیم ختیاختیار دستگاه های متصل به مودم رار دهد. اگر می خواهید در مورد LCD بیشتر بدانید، باید در مورد این موضوع بیشتر بدانید. نکته مهم دیگر به‌کمک اپلیکیشن یکیشنایگان tpMiFi می‌توانیم کامل مودم را به دست بگیریم، که با سیم‌کارت درون مودم، اسام‌ام‌اس ارسال کنید.

99 هاه نستک مدل 99C

N NL NZT-99c

همر همراه 99 99L 99C وزن، اندازه و سرعت،، از بسیاری از امکانات دیگر نیز بهره می برد که ارزش زها در زهیازهی زهی حدود ۲ یونلیون تومان افزایش می یابد. از هیله‌ی این امکاناتتان ن باتری بسیار حجیم ۵۲۰۰۵۲۰۰لی‌امپرساعتی طوا طول با با ۱۸ ساعت در تالت استفاده‌های مداوم، قابلیت به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها ازطریق رتارت حافظه جانبی، نیانی از تمامی اپراتورها، هاه اترنت یای اتصال سیمی شبکه و بابل از به‌عنوان استفاده می‌کند، تقویت‌کننده‌ی هشدار دهنده وایفای ی. نکاوربانک اشاره کرد همچنین نیانی از دو رتارت، داشتن نمایشگر رنگی بهره‌مندی از شهیاشهی کوالکام نیز نباید از زلم انداخت.

55 مودم همراه ویاوی E5577

ویاوی E5577

ویاوی سال‌ها پیش از این که گوشی‌های هوشمند را شروع کرد یکی از نام‌های مطرح در تولید تجهیزات شبکه و زیرساخت اینترنتی بود. ینابراین، جای تعجب ندارد که مودمهای این شرکت در زازار راشند. ویاوی E5577 یکی از پرفروش‌ترین مودم‌های همراه هواوی می‌شود که با قیمتی نزدیک دو دلار در زازار ایران به فروش می‌رسد.

رزترینارزترین ویژگی مودم مودماوی باتری تری ۳۰۰ میلی‌امپرساعتی آن است که با یک بار رارژ رژامل می‌تواند س ساعت اپرسرعت پرسرعت 4G را دراختیارتان نار ر. E5577 می‌تو نمی‌تواند مهم این باشد که وای‌فای را هم ایفا کند و اینترنتی اینترنتی دیگر به طاط کور تلتان نند. E5577 یکی از پرکاربردترین دستگاه های microSD موجود در ایالات متحده و کانادا است.


بهترین مودم همر هاه تا ۳ ۳لیون یونان

بهترین مودم هاه تا ۳ میلیون یونانی - زد زد ام آی ئومیائومی mf855

ئومیائومی زد ام م MF855

از این قسمت به‌بعد، ییایی را مشاهده می‌کنید که امکاناتی خاص دارند 73 ابرین برای اکثر کاربران مودم های قبلی اینک اینک-لینک M7350 بهترین انتخاب برای هد. در بازه های قیمتی سه یونلیون تومان ، مودم MF855 ئومیائومی پيشنهاد پيشنهاد د. که نام شیائومی را در فهرست بهترین یای همراه ببینید، یای تعجب ردارد رد کهاکه این شرکت چینی تقریباً همه‌چیز همه‌چیزلید ید!

با ZMI MF855 و محصولات جدید آن بیشتر آشنا شوید. یلی یلیل این در بی تربیتی آن است. تریاتری تریل‌پیکر مودم مودما می‌توان ندا ۲۴ ساعت شارژدهی کند کند بلکه نقش نکاوربانک هما هم بازی می‌کند. آمیانات MI ZMI MF855 شیائومی می‌توانیم به دسترسی به تات مودم ازطریق یکیشن و اپلیکیشن و زگازگری با تمام اپراتورهای ایران و زانی ا ز. اوری شارژ رژ هنگام شارژکردن دیگر شا اشاره ره.


بهترین مودم همر هاه تا ۵ ۵لیون یونان

ای مودم هاه الکاتل EE120

آلکاتل EE120

یکی از پرچمداران مودم های یاه EE120 .لکاتل است که وری‌هاوری‌های پیشرفته‌ای در بدنه‌ل بدنه‌های کوچک سبک سبک ارائه شده است. این مودم از تراشه MDM9240-0 کوالکام بهره میبرد و با پشتیبانی از CAT12 اند حداکثر سرعت ۶۰۰۶۰۰ بیت‌بر‌ثابیت‌بر‌ثانیه نیها دراختیارتان دهدار. مودم کلکاتل دو بند ندایفای ۲ و ۴ و ۵ هرتزیاهرتزی استا استاندارد وای فای 5 هما همان 802.11ac دارد و تا ۲۰ دستگاه می‌توان به آن تبدیل شد.

در مودمل مودم پیشرفته‌ی کلکاتل، تریاتری لیتیومی ۴۳۰۰ میلی‌امپرساعتی تعبیه شده است که تا ۱۵ ساعت استفاده ممتد ممکن است می‌کند. اه تریاتری ازطریق هاه USB نو C شارژ رژ. اگر می خواهید درباره EE120 بیشتر بدانید، باید نحوه استفاده از آن را بدانیم.


ه مودم هاه 5G

68 مودم همراه ویاوی E6878

ویاوی E6878

یای همراه کوچک و جمع‌وجورازگار با شبکه‌های 5G مرسوم نشده اند البته حداقل در ایران دلیلی هم یای مودم مودم هاه 5G وجود ردارد. AG صرفاً به‌دلیل از زای 5G پشتیبانی نی، بسیار زیاد و ولی دارند. چگونه از شر اسکار آکنه خلاص شویم 5G دارید، باید سراغ غ بروید Mobile Wi-Fi Pro هواوی مراجعه کنید.

مودم .ل E6878 ویاوی با بهره گیری از زشهی بالنگ 5000 G آند آینترنت 5g Аا با حماکار سعات 1 ب.بربرثبرنیته در قلب نظاس وایف مهم‌ترین قیمت این مودم است که در زمان نگارش راهنمای خرید پیش‌رو، با قیمت ۱۸ یونان در بازار ایران به می‌رسد!


ز زا از مودم های همراه چیست مودما مودم همراه را یکی از زلزومات زندگی امروزی نیدانید نید به نان جای کدام مودم در این فهرست خالی است ست

یای یاول

بهترین مودم هاه برای مصارف روزمره چیست چیست

-TP-Link M7350 یکی از ز ز و ساخته‌شده‌ترین مودم‌های همراه جهان است که قیمت‌های دو می‌یونلیون یونان در بازار ایران به می‌رسد.

بهترین همر هاه هواوی برای مصارف روزمره چیست چیست

E5577 ر می‌تواه ننه‌ترین مودمانه‌ترین هواوی برای مصارف روزمره نستانست که رژدهیارژدهی زیاد و امکانات کامل را با قیمتی از دولیون یونان آرا ن.

5G موجود در بازار ایران چیست

E6878، 5G و Balong 5000 یلی قیمت یلی یادی دیارد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما