به‌روزرسانی‌های زنده کووید وزیر کل ایالات متحده به «بیماری روانی» نوجوانان هشدار داد

[ad_1]

تصاویرجراح آمریکایی، دکتر.  Vivek H. Murthy، از کاخ سفید در ماه ژوئیه.
اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

جراحان آمریکایی روز سه شنبه هشدار دادند که جوانان به دلیل مشکلات ناشی از نسل خود، از جمله سرطان، کرونا، با “آسیب” به سلامت روان مواجه هستند.

این نظرات بخشی از مجموعه ای از یافته های نادر پزشک برجسته کشور، دکتر. Vivek H. Murthy، در گزارشی 53 صفحه‌ای، هشدار می‌دهد که این بیماری مشکلات روانی را تشدید می‌کند که در بهار 2020 شایع بود.

این گزارش بر افزایش بیشتر خطر افسردگی، اضطراب و پاسخ اضطراری به مشکلات سلامت روان تاکید می کند. در ایالات متحده، مراجعات به اورژانس برای اقدام به خودکشی برای نوجوانان در اوایل سال 2021 در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019، 51 درصد افزایش یافته است. شکل 4 افزایش 4 درصدی برای پسران.

این گزارش خاطرنشان می کند که در سراسر جهان، علائم اضطراب و افسردگی در نتیجه همه گیری ها دو برابر شده است. اما مشکلات سلامت روان در حال حاضر در ایالات متحده در حال افزایش است، به طوری که اورژانس ها با افسردگی، اضطراب و مشکلات مربوط به آن سروکار دارند 28 درصد از کل مشکلات سلامت روان را تشکیل می دهند. 2007 تا 2018.

دلایل دشوار و نامشخص است. به گزارش خبرگزاري آريا، در اين گزارش آمده است که شيميايي مغز نوجوانان و روابط با دوستان و خانواده مهم است که مي‌تواند بدون کمک، قلب جواني را ايجاد کند.

“جوانان با اظهارنظرهایی از رسانه ها و فرهنگ عامه که حس ارزشمندی در آنها ایجاد می کند – به آنها بگویید به اندازه کافی خوب، به اندازه کافی پر سر و صدا، به اندازه کافی باهوش یا به اندازه کافی ثروتمند نیستند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.” مورتی در این گزارش نوشت. این در حالی است که پیشرفت قانونی و استرس، مسائلی مانند تغییرات آب و هوایی، نابرابری درآمد، نابرابری نژادی، بیماری‌های افیونی مسری و تشنج بسیار کند است.»

اطلاعات عمومی جراح به بسیاری از درخواست ها برای مراقبت و عملکرد سلامت جوان می افزاید. در ماه اکتبر، آکادمی اطفال آمریکا، آکادمی روانپزشکی کودکان و نوجوانان آمریکا و انجمن بیمارستان کودکان با هم متحد شدند تا «وضعیت اضطراری ملی» را برای سلامت جوانان اعلام کنند.

اگرچه ادعاهای مربوط به افسردگی در نوجوانان اغلب در رسانه ها نشان داده می شود، تحقیقات نشان می دهد که زمان غربالگری به تنهایی دلیل این مشکل نیست. تغییر سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی و سایر فعالیت‌های آنلاین بیشتر برای حمایت از جوانان مبتلا به بیماری‌های روانی موجود، باعث می‌شود برخی افسرده‌تر شوند و برخی دیگر ارتباطات بهتری داشته باشند.

بانی ناگل، عصب‌روان‌شناس در دانشگاه علوم و بهداشت اورگان که به درمان و آموزش جوانان می‌پردازد، گفت که به نظر نمی‌رسد تعاملات آنلاین نیازهای ارتباط را برآورده کند.

تحقیقات اخیری که گردآوری کرده است نشان می دهد که تنهایی یک پیش بینی کننده مهم در مفهوم افسردگی و افکار خودکشی است.

دکتر “فکر نمی‌کنم وقتی با کسی که ماسک صورت دارد صحبت می‌کنید، این یک رابطه انسانی باشد.” ناگل گفت.

تحقیقات نشان می‌دهد در عین حال، زمان غربالگری ممکن است فعالیت‌هایی را که برای بدن و ذهن مهم هستند، از جمله خواب، ورزش و عملکرد شخصی تغییر دهد. نسل جوان اکنون بیش از هر گروه سنی دیگری احساس تنهایی می کند، حتی ساعات بی شماری را با رسانه ها سپری می کند.

پلیس و دانشگاهیان اذعان کرده اند که تحقیقات کافی در مورد اصول وجود ندارد. دکتر. نظرات مورتی خواستار ظرفیت بیشتر برای درک و حل مسائل مربوط به سلامت روان است و آگاهی بیشتر از بیماری روانی را تشویق می کند که در سلامت کلی مهم است.

در پایان این گزارش آمده است: «این زمان نیاز به تغییر است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما