بگذار همه خنده های بارسلونا با هم باشند! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا دیروز در یکی از حساس ترین بازی های خود در سال گذشته در ورزشگاه آلیانز مونیخ میهمان بایرن بود. این دیدار برای شاگردان ژاوی هرناندز ناقوس مرگ بود زیرا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند.

در واقع، حدس زده می شود که بنفیکا بتواند بازی را به طور همزمان در برابر سقوط دیناموکیف برنده شود. از طرفی بارسا یک بار شکست خورد و یک تساوی مقابل بنفیکا به دست آورد تا فقط بایرن مونیخ را شکست دهد تا از کابوس صعود به لیگ اروپا در امان بماند.

بارسا خیلی امیدوار است که بتواند با غلبه بر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. اگرچه ژاوی قبل از بازی گفته بود که بارسلونا تیم خوبی است و تنها با هدف پیروزی در بایرن به مونیخ خواهد رفت. با این حال، آبی اناری ها دیروز پایان سختی را تجربه کردند و سه گل را به یولیان ناگلزمان واگذار کردند.

از سوی دیگر همانطور که انتظار می رفت بنفیکا موفق شد با دو گل دیناموکیف را شکست دهد و با شکست بارسلونا مقابل بایرن در رده دوم گروه باقی بماند و به دیدار یک شانزدهم صعود کرد. با این تفاسیر حالا باید باور کنیم. راهی عالی که بارسا در این فصل در لیگ اروپا بازی خواهد کرد، نه در لیگ قهرمانان.

بارسلونا برای اولین بار در 21 سال گذشته نتوانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.
آخرین باری که بارسلونا نتوانست به مرحله گروهی خود برسد، به فصل 01-2000 برمی گردد، زمانی که با هدایت میلان و لیدز یونایتد به جام یوفا راه یافتند.

اما مخالفت بارسلونا با حذف لیگ قهرمانان بیشتر شده است که می توانید برخی از آنها را اینجا ببینید.

به صفحه رسمی لیگ اروپا پاسخ دهید و به بارسلونا خوش آمدید

پنج شنبه شب فوتبال برای بارسلونا. آنها اکنون پنج شنبه شب در هوای سرد با لژیا ورشو ملاقات می کنند (اموجی خنده)

بارسلونا بازیکنان جوان خوبی دارد، اما آنها برای یادگیری و انتقال به فوتبال دانشگاهی به زمان نیاز دارند. ما در زمان تغییر هستیم، اما باز خواهیم گشت.

کومان بارسلونا را خراب کرد حالا ژاوی باید با ناامیدی ایجاد شده توسط کومان کنار بیاید.

تمام توییت هایی که بارسلونا را ترول کردند امروز صبح برای من ساخته شد.

امروز اگر می خواهید بخندید، فقط بگویید میلان یا بارسلونا

با هم گریه کردیم

بیایید با هم به بارسلونا لبخند بزنیم

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما