تبادل در کما؛ بورس چه زمانی افزایش می یابد؟

[ad_1]

روآرو- زمانی که با افزایش قیمت دلار، بسیاری از معامله گران انتظار رشد بازار را دارند، اما به دلیل مسائل مختلف پیرامون بازار، این امر محقق نشده است، اکنون سردرگمی در فروشگاه ایجاد شده است. آنها اجازه تجارت ندارند. ایمن کردن

تبادل در کما؛  بورس چه زمانی افزایش می یابد؟چرا بازار موفق نیست؟
حمید میر معینی کارشناس بورس مصاحبه با فرارو وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری خطرپذیر امروز ناراضی است، گفت: با توجه به اهمیت و محدودیت های مالی از جمله تداوم تحریم ها، سردرگمی بر سر وضعیت برجام و حمایت وی، نحوه تامین منابع مالی ناکافی دولت و فروش امنیت کشور. ” سرمایه گذاری در مخارج دولت، فروش اوراق قرضه بالا و افزایش بیش از 20 درصدی نرخ بهره، بازارها سقوط کردند. از سوی دیگر، علاوه بر این کاهش، حجم مبادلات کالایی به کمترین میزان خود در 6 ماه گذشته رسیده است.

وی با بیان اینکه بازار در شرایط بسیار اضطراری قرار دارد، گفت: در این شرایط هیچ حمایتی از سوی مسئولان دولتی نداریم، سرمایه‌گذاران زیادی همچنان علاقه مند هستند، حتی برای ارزش بالاتر علامت تجاری بازار را تماشا کنید. ما نگاه نمی کنیم، بنابراین آنها فقط وعده و وعید در مورد راه اندازی فروشگاه و عدم انجام کار درست هستند.

میر معینی افزود: اعلام کنارگذاشتن نیاز به پرداخت کارمزد در صنعت خودرو و حذف آن بر بازار تاثیر منفی داشته است، البته از سوی دیگر تابلوهای خودروها نزدیک به یک ماه است که به دلیل بسته شدن تابلوهای خودروها. عدم قطعیت در قیمت خودرو در نهایت باید در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی هزینه ها را کاهش داد وگرنه این وضعیت ادامه خواهد داشت.

این کارشناس صنعت افزود: همچنین در مورد صنعت سوخت که در حال ساخت هستند، مورد دیگری است که منجر به ریسک بازار کالا شده است، زیرا بسیاری از تجار از جمله امنیت در تولید کالا و شرکت های فرابورس. آنها را بخرید.” اما وقتی نفت به محض کمبود نفت در کشور قطع می‌شود، دیوارها را کوتاه‌تر از تولید و تولید کالا نمی‌بیند، زیرا صنعت حرف اول را می‌زند. تصمیم قطع نفت یا برق است، این تصمیم تاثیر زیادی بر صنعت و کل وضعیت بازار سهام دارد.

وی با بیان اینکه محصولات هوشمند اکنون ناظر بازار هستند، ادامه داد: تا جذابیت بازار و تکرار تغییرات، بسیاری از افرادی که اکنون به این صنعت نگاه می کنند ادامه خواهند داشت. بنابراین تغییر در صنعت مهم است. ارزش بازار باید به منظور تزریق مجدد نقدینگی به بازار سهام باشد.

وی افزود: درست است که ارزش بورس کالا مطلوب است، زیرا بسیاری از بورس‌ها و سیگنال‌های فرابورس از سقف قیمتی خود در سال گذشته فاصله گرفته‌اند، اما تا زمانی که ریسک در بازار و بازار در بازار وجود داشته باشد. گفت: اگر بازار ساعت باشد، بازار به تمایز خود ادامه خواهد داد و نباید زیاد به طراحی روند نزولی تکیه کرد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما