(تصویر) مردی در یک خانه 8 زن دارد!

[ad_1]

اگرچه برای اکثر مردان چندهمسر زندگی در یک خانه با دو زن دشوار است، اما مردی در تایلند با انتشار داستان زندگی هشت زن جوان زیر یک سقف روابط، مورد تعجب بسیاری از کاربران قرار گرفت.

به گزارش فرارو، مردی به نام آنگ دام سوروت هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را تعریف کرد به شهرت رسید.

او در این مصاحبه گفت که همسرانش رابطه خوبی با یکدیگر دارند و همه آنها روابط خانوادگی دارند.

سوروت چگونه با همسرانش آشنا شد؟

همچنین بسیار جالب بود که او با همسر جوانش آشنا شد. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در یکی از دوستان عروسی اش آشنا شده است. از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا می‌خواهی با او ازدواج کنی؟

به همین ترتیب، وقتی همسر دومش نونگ ال را در فروشگاه دید، ابتدا عشق مشاهده شد. در کمال تعجب، این زن نیز با سوروت موافق است، حتی شوهر اول خود را می شناسد.

او در این مصاحبه گزارش داد که با همسر سوم خود در بیمارستان ملاقات کرده است، در حالی که با همسر چهارم، پنجم و ششم خود به ترتیب در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک ملاقات کرده است.

سوروت که از تمام محبتی که او نسبت به شش همسر جوانش دریافت کرد، لذت نبرد، در حین بازدید از معبد با مادرش با زن دیگری به نام نونگ فیلم ملاقات کرد. وقتی او درخواست فیلم کرد، نتوانست جواب منفی بدهد.

این مرد با هشتمین و آخرین همسرش، نونگ مای، در طول تعطیلات خود در پاتایا آشنا شد. در کمال تعجب چهار زن با او راه می روند و او دوباره عاشق می شود.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی، همه همسرانش بر این عقیده بودند که او مردی دلسوز و متفکر است. همه همسرانش موافقند: شاید او دلسوزترین و متفکرترین مردی است که تا به حال دیده ایم.

گفتند برای ما خوب است که هیچ بحثی نداریم.

بر اساس این گزارش، سوروت اکنون از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که این دو زن به زودی در انتظار بچه دار شدن هستند.

وقتی از آنها پرسیده شد که چرا آنها با مردی که با او ازدواج کرده بودند ازدواج کردند، همه زنان قبول کردند که عاشق او شده اند.

وی با رد شایعات مبنی بر اینکه زنان او را با پول خریده اند، گفت: همه افراد خانواده مسئولیت دارند و همسرم با کار در خانه یا فروش اقلام زیادی از غذا گرفته تا لوازم آرایش و صنایع دستی درآمد کسب می کند. حمل می کنند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما