خاص و خطرناک مانند سر ربات برای انسان

[ad_1]

فیلمی درباره سر بدن انسان منتشر شده است که شباهت بی نظیر آن به سر انسان آن را کمی ترسناک کرده است.

از Ex Machina تا Robocop، ربات‌های انسان‌نما همیشه موضوع فیلم‌های علمی تخیلی بوده‌اند، اما اکنون به واقعیت تبدیل شده‌اند و روبات‌های Engineered Arts یکی از ربات‌ها هستند. واقعاً.

سر ربات که «آدران» نام دارد، دارای 22 سیستم عامل است که به آن اجازه می دهد چشم و دهان خود را مانند یک انسان واقعی حرکت دهد.

فیلم های عجیب و ترسناکی توسط آدران منتشر شده است که در آن ربات به دوربین فلاش می زند، فک خود را تکان می دهد و حتی لبخند می زند.

خاص و خطرناک مانند سر ربات برای انسان

«هنرهای مهندسی» این ویدیو را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده است. با این حال، این شرکت خاطرنشان کرد که قبل از آماده شدن آدران به کار بیشتری نیاز است.

این شرکت می نویسد: «این فقط یک تلاش کوچک توسط ربات برای حرکت دادن سر خود با سیستم مسمر است. آدران همان چیزی است که Engineered Arts آن را «محیرکننده» توصیف می‌کند، راهی برای ایجاد ربات‌هایی قوی، زیبا و کارآمد.

این ربات دارای 22 محرک مکانیکی بر روی سر و گردن خود است که تنها 5 عدد از آنها در اطراف دهان ربات قرار دارند و این تعداد برای لب ها کافی نیست و دلیل آن چیزی است که ربات در این فیلم کوتاه نمی گوید.

به گفته این شرکت مستقر در کورنوال، ربات های مسحور کننده می توانند بسیاری از احساسات انسانی را ببینند و هر کسی را دوست داشته باشند.

هر ربات مسحورکننده با تجزیه و تحلیل سه بعدی افراد واقعی به صورت نوشتاری طراحی و ساخته شده است و به ما امکان می دهد ساختار استخوان، بافت پوست و حالات چهره را شبیه سازی کنیم.

برای ایجاد ربات های مسحورکننده، این شرکت ابتدا از یک اسکنر سه بعدی شخصی برای ثبت تصاویر در زوایای مختلف استفاده کرد. سپس با تطبیق رنگ های پیکسلی به صورت دیجیتالی، تصویر به یک مدل سه بعدی تبدیل می شود. هنگامی که این مدل سه بعدی ساخته شد، یک مدل واقعی توسط چاپگر سه بعدی ایجاد شد.

سیلیکون در قالب ریخته می شود و سپس عناصری مانند مو و پوست به صورت دستی اضافه می شود. در نهایت این پوست سیلیکونی روی سر ربات قرار می گیرد تا بتواند مانند یک صورت واقعی حرکت کند.

این شرکت هزینه توسعه ربات ها را اعلام نکرده است، اما وب سایت آنها می گوید که از آنجایی که ربات های ما می توانند سفارشی شوند و گزینه های بی شماری به آنها اضافه شود، هیچ هزینه ثابتی وجود ندارد.

این اولین بار نیست که روبات های انسان نما این خبر را گزارش می کنند.

در اوایل این ماه، Engineered Arts از بالاترین هنرنمایی جهان، Amka، رونمایی کرد.

در ویدئوهای ارائه شده توسط این ربات ها، حرکت ربات قبل از بازکردن چشمانش و نشان دادن حالتی از حیرت را مشاهده می کنید.

ربات چند بار پلک زد و با کنجکاوی به بازوی ربات خود نگاه کرد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما