خرید بک لینک دائمی معتبر، فروش بک لینک با ارزان ترین قیمت

Read more about سفارش بک لینک فارسی here.

قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است. بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند.

این در حالی است که اگر از متدهای مختلفی مانند تهیه رپورتاژ، درج بک لینک در وبلاگ‌ها، بک لینک های دانشگاهی، لینک در کامنت گذاری و لینک پروفایلی و شیوه های اجرای متفاوت آنها به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید، نتیجه‌ای که بدست می آورید، حیرت‌آور است. به‌هرحال باید در ساخت بک لینک به‌گونه‌ای رفتار کنید که گوگل متوجه دست‌ساز بودن این بک لینک‌ها توسط خود شما نشود. پراکندگی روش‌ها به شما اجازه می‌دهد، خود را در میان سایتهایی که لینک گرفتند طبیعی جا زده و گوگل را منحرف سازید. بدین ترتیب همان نتیجه‌ای که از ساخت بک لینک انتظار می‌کشید را بدست می آورید. داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود.

بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد. اما بک لینک ها دقیقا چیست؟ و چرا بک لینک ها برای گوگل مهم هستند؟ برای تجزیه و تحلیل استراتژی ضروری در ساخت بک لینک در ادامه مطلب بخوانید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به آنجا رسیده اند؟… اینکه بتونید در زمان درستی اقدام به خرید بک لینک کنید و این بک لینک سازی رو در بازه های زمانی مناسبی ادامه بدید و فعالیت های اصولی سئو رو به عنوان مکمل در کنار برنامه لینک سازی پیاده کنید، باعث می شه که شاهد رشدی مشابه پروژه زیر باشید. همانطور که قبلا گفتیم شما می‌توانید از طریق خرید بک لینک قوی و باکیفیت از مزایای استفاده از آن بهرمند شوید.

اگر هدف شما صرفاً افزایش دامین آتوریتی ماز هست، ما خرید بک لینک از نشونت رو به شما توصیه نمی کنیم چون به هیچ عنوان چنین فاکتوری برای ما ملاک عمل نیست. افزایش da سایت ضامن افزایش رتبه نیست و در برخی موارد صرفا یک فاکتور فریبنده محسوب می شه. هدف ما از لینک سازی افزایش رتبه کلمات کلیدی و در نتیجه دریافت بازدید و به دنبال آن، افزایش فروش هست. یکی از مهمترین مزیت های خرید بک لینک با کیفیت، افزایش رتبه سایت در گوگل، مدت کوتاهی بعد از ساخت بک لینک هست.

خوشحالیم که بعد از گذشت نه سال، تمامی اتفاقات مثبت مان را با شما شریک باشیم. اعتماد گوگل به سایت edu (دانشگاهی و آموزشی) و سایت های Gov (سایت های دولتی) بسیار بالاست. تیم سئو ایران وب لایف با سابقه چندین ساله در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ و شرکت در دوره های معتبر داخلی و خارجی، پشتیبان سایت شما در راه رتبه 1 شدن است. همچنین اطلاعات بینش به ازای هر کلمه کلیدی و همچنین پیشنهادات کلمه کلیدی را از سایت های موجود در جایگاه خود و کلمات کلیدی مرتبط دریافت خواهید  کرد. این نوع بک لینک ها به صورت عمده در صفحاتی استفاده می شوند که می تواند دارای محتوای تبلیغاتی یا به‌روزرسانی مکرر باشد، همچنین در برخی موارد برای جلوگیری از انتقال اعتبار به صفحات دیگر استفاده می شوند. داشتن بک لینک هایی از منابع مختلف و پراکنده به سایت شما کمک می کند.

سفارش بک لینک دائمی

در این مقاله ابتدا با مفهوم بک لینک و اهمیت آن بر سئو آشنا خواهید شد و سپس
در ادامه انواع لینک و بک لینک را خواهید شناخت. همچنین پس از آن با مزایا و معایب خرید بک لینک، نکات، باید‌ها و
نبایدهای خرید بک لینک، به طور کامل آشنا می‌شوید. در طی ده سال فعالیت در زمینه سئو و بک لینک ، پکیجی از سایت های قوی و تاثیر گذار در سئو گردآوری شده است ، این سایت ها از ایندکس و قدرت دامنه بالایی برخوردار هستند و به سایت شما در صعود در نتایج گوگل کمک خواهد کرد . همچنان که میدانید یکی از فاکتورهای مهم برای بهبود رتبه سایت شما دریافت بک لینک خوب است. بک لینک های سفارش داده شما به هیچ وجه در مدت زمان کوتاه ساخته نمی شوند بلکه کاملا طبیعی و اصولی ساخته می شوند.

این هزینه اگر درست و به جا استفاده شود می تواند در عرض 30 روز جایگاه شما را تغییر دهد. تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند. این پلتفرم از بومی سازی برای اکثر کشورها پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید  نتایج را در هر کشور، شهر، کد پستی و حتی محله بومی سازی کنید .

برای آشنایی با نحوه معرفی سایت اسپم به گوگل مقاله لینک‌شده را حتما با دقت مطالعه کنید. با خرید بک لینک های دائمی و کیفیت مناسب می توانید به راحتی و به سرعت رقبای خود را کنار بزنید و در صفحه ی اول گوگل نمایان شوید. شما pbn هم میزنین؟ نظرتون در مورد خرید بک لینک pbn چیه؟ میخوام که برای کلمات کلیدی ای که دارم بک لینک های pbn بخرم اما نمیدونم که خوبه یا نه. سلام دوست عزیر
بله اگه تعداد سفارش های شما بالاست میتونین برای دریافت کد تخفیف به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون کد تخفیف ارسال کنند. تو حوزه پزشکی برای پروژه های مختلفی بک لینک ثبت کردیم و شاهد نتیجه خوبی هم بودیم.

اما به طور کلی بهتر است که بک لینک خارجی ( متن غیر فارسی ) نگیرید، چرا که احتمال اسپم شدن از طرف الگوریتم پنگوئن وجود دارد. به طور کلی لینک دهی، چه داخلی و چه خارجی، اصول و قواعد خودش را دارد. شما نمی توانید به هر صفحه ای از سایتتان لینک بدهید و ارتباطی میان صفحات برقرار کنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره در همین زمینه، با ما در تماس باشید. لینک های داخلی همان لینک هایی هستند که از سایت خودتان به صفحات دیگر سایتتان می دهید. همچنین در پایان پروژه لیست تمامی لینک های ساخته‌شده برای مشتری ارسال می‌گردد.

یکبار هزینه را پرداخته و تا زمانی که سایت شما برقرار باشد از امتیاز بک لینک دائمی استفاده می کنید. ماهیت ساخت بک لینک های دائمی به گونه ای است که ممکن است به یکباره رشد تصاعدی پیدا کنند. در بدترین حالت انتشار در دنیای مجازی سیر خطی دارد یعنی هر فرد مطلب مورد نظر را تنها برای یک نفر فوروارد می کند. مطلبی که لینک شما در آن قرار گرفته پس از هر بار فوروارد به دست افراد بیشتری رسیده و انتشار بیشتری می یابد. این خدمات توسط خبره‌ترین افراد فعال در حوزه سئو به شما داده می‌شود. لینک‌سازی داخلی و خارجی از مهم‌ترین کارها برای دریافت ورودی و ایمپرشن روی سایت است.

سفارش بک لینک دائمی

بک لینک های دائمی با کیفیت می توانند بهبود رتبه بندی و اعتبار سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو تسهیل کنند. با خرید بک لینک که به صورت دائمی برقراری ارتباط با سایت شما را تضمین می کنند، شما بهبود رتبه سایت خود را تجربه خواهید کرد و به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته خواهید شد. این لینک ها نه تنها به بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کنند، بلکه به افزایش ترافیک هدفمند، اعتماد مخاطبان و رشد کسب و کار شما نیز می انجامند. بک لینک سازی با استفاده از رپورتاژ آگهی میتواند باعث بهبود سئو و رتبه وب سایت شما شود اما از نظر میزان تاثیر گذاری نمیتوان آن را با بک لینک ماهانه مقایسه کرد . لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده می‌شود بک لینک (Backlink) نام دارد. به عبارتی سایت الف به سایت ب لینک می‌دهد و به این صورت قدرت و اعتباری را به سایت ب منتقل می‌کند.

پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای از قوی‌ترین پکیج‌های لینک‌بیلدینگ به شمار می‌روند. لینک های لایه اول به وب‌سایت اصلی، لینک های لایه دوم به لایه اول و لینک های لایه سوم به لایه دوم داده می‌شود. در صفحه خرید بک لینک پروفایلی به طور کامل در مورد این نوع از بک لینک توضیحات لازم رو ارائه دادیم. بک لینک کامنتی میتواند به شدت تاثیرگذار باشد در صورتیکه صاحب سایت اجازه انتشار بک لینک را در سایت خود به شما بدهد.

در ادامه ارتقا کیفیت و سرعت هاست، توجه به لینک سازی داخلی با انکرتکست های درست، اصلاح دسته‌بندی‌ها و مسیرهای راهنما و همچنین تولید محتواها در تمامی زمینه‌های کاری مرتبط فقط بخش کوچکی از فعالیت‌های مفید در عرصه بهینه‌سازی سئو داخلی هستند. و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است. بک لینک‌های با کیفیت و دائمی، می‌تواند به ایندکس سریع‌تر صفحات سایت شما کمک کند.

سفارش بک لینک دائمی

همانطور که میدانید اصولا ساخت بکلینک و پروسه لینک سازی ، یکی از مهمترین و موثرترین روش‌ها برای بهبود سئو برای افزایش رتبه در گوگل و سایر موتور های جستجو گر هست. به لینک دادن داخل محتوای یک سایت به سایت و صغحه داخلی آن سایت، بک لینک یا لینک خارجی گفته می شود. بک لینک های ویکی پس از گسترش و افزایش محبوبیت سایت ویکی پدیا به وجود آمده و مورد استقبال زیادی قرار گرفتند، چرا که با رعایت اصول ویکی نویسی، هر کاربری می تواند در این سایت ها محتوا درج کرده  یا محتواهای قبلی را ادیت نماید. خرید بک لینک Wiki معمولا در جهت افزایش تنوع بک لینک سایت ها استفاده شده و نباید تمام بک لینک های سایت را پوشش دهند. ویکی دمی یکی از سایت های مرجع برای سفارش و خرید بک لینک با کیفیت و تضمینی برای سایت می باشد که با استفاده از آن ها می توانید به سرعت قدرت دامنه سایت و صفحات خود را بالا ببرید. همچنین، با ارائه گزارش دقیق از عملکرد بک لینک ها و پشتیبانی سایت، می توانید شاهد سیر صعودی سایت و کسب و کار خود باشید.

سفارش بک لینک دائمی

بدون شک و صد البته، بک لینک های رپورتاژی، یعنی بک لینک هایی که در رپورتاژهای معتبر، همچون سایت های خبری، مجله ای و وبلاگ های فعال درج می شوند دارای برتری بیشتری نسبت به مابقی لینک ها هستند و تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهند داشت. با گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، گوگل به پاس اعتبار آن سایت ارزش وِیژه ای برای شما قائل می شود و این موضوع باعث می شود اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا کند. بکلینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی به شمار می‌رود اما به تنهایی کافی نیست. برای این‌که به صفحه اول گوگل برسید، علاوه بر لینک‌سازی انجام شده، به سئو داخلی و سئو محتوا نیز احتیاج دارید.

بدین ترتیب اگر به صورتی غیراصولی به ساخت بک لینک از این سایت‌ها بپردازید، احتمالا گوگل را برای پنالتی کردن خود ترغیب می‌سازید. شاید استفاده از یکی ‌دو سایت معتبر در کنار 5 تا 6 سایت کم اعتبار روش خوبی برای لینک سازی سایت تازه کار باشد. پس به چند سایت معتبر در ساخت بک لینک اکتفا کرده و دیگر بک لینک‌ها را به سایت‌ها با درجه اعتبار پایین‌تر اختصاص دهید، در این صورت مطمئن باشید، موفقیت بیشتری نصیبتان می‌شود. عدم توجه و استفاده از روش‌های متفاوت ساخت بک لینک سبب می‌شود، استراتژی شما کارآمدی لازم را نداشته باشد، بنابراین شما وقتی فقط از یک روش استفاده میکنید گمان می‌کنید که روش ساخت بک لینک روشی کهنه است که دیگر اثرگذاری قبلی خود را ندارد.

بک لینک‌ها، لینک‌هایی هستند که از یک وبسایت دیگر به سایت شما لینک داده می شوند. برای مثال اگر سایت شما A.com باشد و یک سایتی مانند B.com یک لینک در یکی از صفحات خود قرار دهد که به سایت A اشاره داشته باشد می گوییم که بک لینک ایجاد شده است. این لینک‌ها می‌توانند توسط وبمستر دیگر سایتها و یا توسط خودتان ایجاد شده باشد. بک لینک‌ها نقش بسیار مهمی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو دارند. خرید بک لینک دائمی در ازای خدمتی که به شما می کند هزینه ی پایینی دارد. تکنولوژی به کار رفته در ساخت بک لینک دائمی کمی متفاوت تر از انواع اعتباری است و آن را گران قیمت تر می کند.

این موضوع باعث می‌شود تا آگاهی از برند بالا رفته و کسب و کار در بستر مناسبی قرار گیرد. خرید بک لینک از جاب تیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولات یا خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از کاربران ارائه دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. بک لینک برای سئو بسیار ارزشمند است، زیرا نشان دهنده “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر می باشد.

سفارش بک لینک دائمی

حتماً باید بک لینکی که می سازید طبیعی باشه تا گوگل متوجه ساختگی بودن اون نشه. بک لینک های رپورتاژی مجله ای بدون شک، با ارزش ترین و بهترین نوع بک لینک محسوب می شوند. برای درج بک لینک های شما در این منابع، ابتدا یک محتوای یونیک (یکتا و غیرکپی) ایجاد و لینک در داخل متن ایجاد می شود. مطلب منتشر شده به هیچ عنوان در دسته بندی رپورتاژ منتشر نخواهد شد و یا تگ تبلیغات یا آگهی نمی خورد. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید.

سایت‌ها و پلتفرم‌هایی مانند ویرگول در وب فارسی و Medium
در وب انگلیسی وجود دارند که وظیفه و کار اصلی آنها انتشار محتوای تولیدی کاربران است و درنتیجه امکان انتشار پست
مهمان (رایگان) را در اختیار شما قرار می‌دهند. گوگل با ایجاد و معرفی این ویژگی، به نوعی اعلام کرد که به لینک‌های مختلف امتیازات متفاوتی اطلاق می‌کند و هر لینک
جایگاه خودش را خواهد داشت. از زاویه‌ای دیگر، گوگل با این صفت خاص، متوجه می‌شود که میزان نظردهی کاربران در مورد
سایت شما، به چه صورت است.

• برای خرید بک لینک برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید.به
فرایند لینکسازی به چشم سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنید و به دنبال رشد کوتاه مدت و سریع نباشید. این شرکت ها معمولا پکیج‌هایی برای خریداری انواع بک
لینک سایت واید، پروفایلی و دایرکتوری ارائه می‌دهند. اما استفاده از این پکیج‌ها به صورت انبوه توصیه نمی‌شود
زیرا فرایند لینکسازی شما را به صورت غیرطبیعی جلوه می‌دهد. باید از وب‌سایت‌های معتبر و با کیفیت (Page Authority) بک لینک دریافت کنید. باید از وب‌سایت‌های با دامنه معتبر (Domain Authority) بک لینک دریافت کنید.

توصیه ما این است که ابتدا شروع به ساخت صفحات و تولید محتوا برای سایت کرده و سپس برای هر محتوا، پکیج های کوچک و معمولی بک لینک را خریداری کنید. همچنین می توانید در ابتدا اقدام به ساخت بک لینک های رایگان کرده و پس از گذشت چند ماه، اقدام به خرید پکیج نمایید. قوی بودن بک لینک ها لزوما به تعداد آنها نیستند و به دامین اتوریتی و پیج اتوریتی، همچنین DR دامنه مربوط می باشند. خریدن بک لینک های قوی و اصولی، نه تنها برای سایت شما نگران کننده نیست، بلکه در بیشتر مواقع باعث افزایش سریع رتبه کلمات کلیدی سایت شما خواهد شد. خرید بک لینک در کنار سئوی کدنویسی وب سایت، استاندارد سازی محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند محبوبیت سایت شما را در موتورهای جستجوی گوگل افزایش دهد. اگر فرایند خرید بک لینک را با استراتژی خاصی انجام دهید، می توانید ورودی مطلوبی از گوگل دریافت کنید.

شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند. ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود! ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود. حقیقت این است که اکثر متخصصینن بر این باورند که سئو خارجی یا همان خرید بکلینک به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است. سایت های فراوانی هستند که بدون هیچ گونه استفاده از سئو داخلی و فقط با خريد بك لينك و سئو خارجی به صفحه نخست گوگل آمده اند؛ اما عکس آن تاکنون بسیار کمتر مشاهده شده است.

البته اگر شما هم بخواهید برای سایتتان اقدام به خرید بک لینک کنید باید از اصول صحیح اون باخبر باشید در غیر این صورت ممکن است خواسته یا ناخواسته سایت خودتان را نزد گوگل بی‌اعتبار کنید. زمانی که یک سایت بک لینک فالو به شما می دهد، در واقع قطعه کدی با همین عنوان را در لینک خود قرار می دهد. سایت مورد نظر با این کار، به گوگل می گوید که من این سایت را تایید می کنم؛ چرا که لینک از نوع فالو به او داده ام.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما