رئیس کمیته نظارت بر اقتصاد اگر لوازم الکترونیکی خانگی ایران را به کشور دیگری ببریم چه؟

[ad_1]

رئیس شورای اقتصادی و وزارتخانه های امور اسلامی گفت: کره جنوبی پول ایران را تصرف می کند و در جایی در خاک آمریکا بازی می کند. او از سیاست و تجارت کره ای علیه ایران انتقاد می کند و چرا کالاهای خانگی را از آن کشور وارد نمی کند.

عزت الله اکبری تلارپشتی به روزنامه شرق گفت: “کره جنوبی می خواهد به ما رابطه جنسی بدهد که ما نمی خواهیم پول خود را تغییر دهیم.” او به بازار ایران علاقه داشت ، از طرف دیگر آنها مزایای ایالات متحده را محاسبه می کردند. ما را دستگیر کردند! محدودیت این محصولات طبق قانون ممنوع است. این بحث فقط درباره موضع ایران است ».

همچنین در مصاحبه او مهم است که چه کسی در ایران می خواهد این کار را انجام دهد. او گفت: “تمایل به واردات بالاخره وجود دارد.” بحث این است که ما باید اقتصاد ملی خود را به یک کشور بدهیم ، پس چرا؟ چه حقوق خاصی به ما دادند؟ آنها نه تنها علیه منافع ما سر و صدا ایجاد می کنند ، بلکه با دشمن ما نیز همکاری می کنند. هر دو مکان خصوصی و عمومی باید بدانند که اجماع وجود دارد: شما چیزی را می دهید ، چیزی را می گیرید. “محتوا از محتوا محافظت می کند.”

رئیس کمیته تجارت و معادن گفتگوی اسلامی با اشاره به این امر به عنوان نقض مهمترین موضوعات حقوق بین الملل ، گفت: “ما دوباره می پرسیم که اخیراً چه کسانی می خواهند کالاهای کره ای را بدون ثبت نام به ایران بیاورند؟ مشکلی نیست. نکته مهم این است که ما همه با هم برای جلوگیری از این امر همکاری می کنیم ؛ پارلمان به رسانه ها. “این یک موضوع منافع ملی است.”

وی افزود: کره جنایات زیادی دارد ، و افزود: کره ای ها در تجارت خوب نیستند. این توهین به من ایرانی به تصویر ایران است. آقا ، آنها به ما پول نمی دهند. راحت تر از این؟ دولت جدید هنوز در حال شکل گیری است و ما باید حداقل جهت آن را مشخص کنیم و همه ما باید برای منافع ملی با هم همکاری کنیم. “

از واردات رایگان تا ممنوعیت نهایی حمل و نقل

هفته گذشته ، ارسال کالاهای خانگی کره ای به این کشور در نامه ای از رئیس دفتر آژانس به مقامات وزارت امور خارجه و امنیت ممنوع شد. این نامه پس از پذیرش درخواست های مختلف شرکت های بهسازی منزل از سوی مقامات برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی صادر شد و گمرک نیز برای سفارش آن اعلام شد.

پس از اعلام این خبر ، “مهرداد جمال اروانقی” ، معاون مدیر کل امنیت ، در نامه ای به اسماعیلی ، ممنوعیت واردات و خروج دستگاه های خارجی را از کشور به تمام دفاتر ملی اعلام کرد ، که برخی معتقدند ترجمه نادرست از نامه ریاست جمهوری او در نامه خود دو شرکت کره جنوبی را روشن کرد و محموله های دیگر کشورها را محدود نکرد.

باید بدانید که پیش از این ، لوازم خانگی ایران برای ارتقاء مشاغل داخلی ، واردات لوازم خانگی را به مدت حداقل پنج سال ممنوع کرده است ، و بلافاصله اکنون این درخواست توسط مقامات تأیید شده و به سازمان هشدار داده شده است. دولت جدید

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما