رانندگی با تیگو 7 پرو؛ سیستم تعلیق نرم تر، گیربکس CVT و موارد دیگر

[ad_1]

سال 1396 بود که لیدرهای خودرو چری تیگو 7 را به عنوان پرچمدار محصول خود با ارزشی بیش از صد میلیون تومان معرفی کردند، خودرویی که با توجه به مشخصات فنی و کیفی خوبی که دارد توانست در بازار دست به کار شود. . امروز با هزینه تقریبی یک میلیارد تومان عرضه می شود اما حالا سران خودروسازی تصمیم گرفته اند نسل دوم تیگو 7 را با پسوند پرو و ​​قیمت بالاتر عرضه کنند، خودرویی که اکنون به قدرت و قدرت موتور متفاوتی مجهز شده است. همچنین بیش از تیگو 7 معمولی دارد.

تیگو 7

طراحی تیگو 7 پرو

در قسمت جلویی تیگو 7 پرو شاهد بازطراحی طراحی جدید چری هستیم که شامل یک صفحه شش ضلعی بزرگ و چراغ های LED با گرافیک منحصربفرد است. نمای جانبی با خطوط و خطوط ساده و به دور از اغراق طراحی شده و در نمای عقب طراحی به گونه ای است که با نمای جلو همخوانی دارد. مهمترین تغییر را باید در تغییر کل ساختار بدن توصیف کرد. به گونه ای که تیگو 7 در نسل اول، همیشه به عنوان یک کراس اوور عضلانی با تمی اسپرت و جوان پسند با طول توسان و سانتافه معرفی می کرد، اما نسل دوم از طراحی اسپورت فاصله گرفت و حالا کمی بیشتر. شیک و بزرگتر نمایش در ابعاد سانتافه

تیگو 7 پرو

برخلاف مدل قبلی تیگو که نزدیک به خط تولید هیوندای طراحی شده بود، نسل دوم تیگو 7 پرو (نسخه تیگو 7 پرو) به مدلی شیک و گران قیمت تبدیل شده است و اکنون ظاهری شبیه به محصول DS7 دارد.

در نمای عقب اما داستان کاملا متفاوت است و با توجه به اضافه شدن نورپردازی گسترده (همه دور) شاهد طراحی جدیدی برای خودرو هستیم و جالب اینجاست که وسط (وسط) این کار را انجام می دهد. چراغ های عقب را روشن نکنید.

تیگو 7 پرو

البته لازم به ذکر است که طراحی کلی تیگو 7 پرو به طور کلی مشابه و بدون ایراد است و شاهد طراحی ماشین های مسابقه ای هستیم که با طراحی بسیار زیبا هستند.به روز و به دور از چاپ توسعه یافته اند که کار را دشوار می کند. با دیگران اشتباه بگیرید ماشین.

رانندگی و تست تیگو 7 پرو در آزادی ران

وقتی پشت فرمان تیگو 7 پرو می نشینید، در محیطی مدرن و خوب قرار می گیرید که به سختی می توان آن را سرزنش کرد. تقریبا در تمامی کابین ها و در قسمت نمایان کابین شاهد استفاده از پوسته و موقعیت مکانی مناسب و عدم توجه به سایر اشیاء در قسمت پایینی هستیم. به نظر می رسد پیدا کردن پلاستیک های خشک سخت باشد.

قدرت فرمان صاف است و تعویض دنده در تیگو 7 برقی است که یک مکان جدید در پایین مرکز کنسول ایجاد می کند. به نظر می رسد عملکرد این خودرو از نظر شتاب خوب باشد و می تواند در حدود 11.2 تا 11.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

تیگو 7 پرو

ترمزها نیز عملکرد خوبی از خود نشان می دهند و می تواند با سرعت صد کیلومتر در ساعت در کمتر از 40 متر (39.6 متر) به ایستگاه برسد. عددی که تیگو 7 را در بین بهترین کراس اوورهای صفر کیلومتر بازار دواند.

نکته اصلی نسبت به نسل قبل را باید در تعویض گیربکس دوکلاچه با گیربکس CVT دانست که عملکرد کند تری دارد و این مشکل نیز بر سرعت خودرو نسبت به مدل های قبلی تاثیر منفی می گذارد.

تیگو 7 پرو

همچنین به نظر می رسد که سیستم تعلیق اکنون تغییرات نرم تری دارد و این کلید به خودرو اجازه می دهد تا گهواره های بیشتری را از گوشه ها حرکت دهد.

در نهایت باید تیگو 7 را با استایل نرم و خانوادگی خود یک کراس اوور لوکس دانست که تحت تاثیر زیبایی شناسی نسل های گذشته خود قرار گرفته و اکنون به عنوان خودرویی 1.2 میلیارد تومانی همچنان با رقبای گران تری روبروست. .

اما لازم به ذکر است که برای این خودرو باید از سوپر بنزین استفاده شود و همچنین در صورت مصرف منظم بنزین، کاهش عملکرد را نیز تجربه خواهیم کرد.

تیگو 7 پرو

متفاوت از تیگو 7 پرو و ​​یکسان

تیگو 7 در ابتدا از یک موتور 1.5 لیتری توربو توسعه یافته توسط شرکت اتریشی AVL استفاده می کرد که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر قدرت تولید می کرد، اما نسخه جدید (تیگو 7 پرو) 156 اسب بخار و 230 اسب بخار قدرت داشت. نیوتن متر به مرور زمان ارتقا یافت. ناهماهنگی موتور نشان دهنده تغییرات زیادی نیست و افزایش قدرت را باید به تغییرات در عملکرد ECU خودرو نسبت داد.

موتور تیگو 7 پرو

همچنین گفته می شود گیربکس دوکلاچه خشک تیگو 7 بر پایه پاشنه آشیل این خودرو ساخته شده است که با خودروهای سنگین شهرهای بزرگ ایران سازگاری ندارد و با افزایش غیرقانونی محدوده دمای کارکرد مواجه شده است. در نسخه پرو یا نسل دوم تیگو 7، اما این گیربکس با حالت گیربکس 9 سرعته اتوماتیک CVT جایگزین شده است که امروزه در تعداد زیادی تجهیزات کنترلی، از X22 جدید گرفته تا آریزو 5 پرو. ، آریزو 6 و ایکس 55 پرو و ​​… استفاده شده و با موتور 1.5 لیتری توربو و پیشرانه ایرانی ها سازگاری پیدا کرده اند.

تعویض کابین تیگو 7 پرو

در واحد تیگو 7 پرو، چند صفحه نمایش لمسی به لوازم جانبی سوئیچ شده و دکمه‌هایی در گذشته در وسط کنسول قرار گرفته بودند و اکنون حتی پنل تهویه مطبوع نیز به صورت لمسی تغییر کرده است. گیربکس مجهز به سیستم تعویض دنده است پس بهتر است دنده جدیدی که به گیربکس متصل نیست را با گیربکس رها کنید و این کلید باعث شده تا بتواند در قسمت پایین شکاف ایجاد کند. کنسول وسط

تیگو 7 پرو

از نظر امکانات رفاهی، مدیر خودرو هنوز لیست رسمی محصولات و امکانات و آپشن های تیگو 7 پرو را منتشر نکرده است، اما با توجه به اطلاعات فعلی، بیشتر برای تجهیزاتی مانند دوربین 360 درجه و کروز کنترل و برای کیسه هوا، پانوراما . سقف، ترمز ترمز ترمز. برق و سایر فناوری ها و لوازم جانبی در جعبه برق شارژر بی سیم و غیره می توان گفت.

تیگو 7 پرو

قیمت بازار و ویژگی های تیگو 7 پرو

تا لحظه نگارش این خبر، رهبران خودرو هنوز قیمت تیگو 7 پرو را اعلام نکرده اند، اما با توجه به قیمت حدود یک میلیونی نسخه معمولی تیگو 7، به نظر نمی رسد که تیگو 7 پرو مدرن تر و بیشتر باشد. . خودرویی در محدوده قیمت 1.2 انتخاب کنید. میلیارد دلار وارد بازار شد تا به نوعی بین دو مدل معمولی تیگو 7 و تیگو 8 پرو پر شود.

تیگو 7

با این حساب باید تیگو 7 پرو را رقیب بزرگ اما گران قیمت خودروهایی مانند بهمن موتور فیدلیتی و کرمان موتور KMC K7 توصیف کرد. رقابتی در کلاس کراس اوورهای خانوادگی لوکس با موتورهای توربو و گیربکس تک دیفرانسیل که اکنون در بازار خودرو ایران جای خود را به خودروهای خارجی می دهد.

تیگو 7 پرو

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما