روابط در قلب سرد؛ تصویر جذاب خرس های قطبی & زومیت

[ad_1]

مارتین گرگوس عکاس جوانی که 33 روز از زندگی خود را در شمال کانادا گذرانده بود، ویدئوی پهپاد را با عکس های خود از فیلم ترکیب کرد تا لحظات جذاب زندگی خرس های قطبی را ثبت کند.

آثار گرگوس در مسابقات بین المللی شناخته شده است. در سال 2008 زمانی که 11 ساله بود در مسابقه بهترین سال در موزه تاریخ طبیعی شرکت کرد و برنده جایزه افتخاری ویژه شد.

اشتیاق او به داستان سرایی و حیات وحش در دو اردوگاه انجام شد (اول در سال 2020 که تابستان از هم جدا می شود و بعداً در سال 2021). در طول این سفر، گریگوری 33 روز را در چرچیل کانادا گذراند و از طریق لنز دوربین خود به بررسی و جمع آوری داده های زندگی تابستانی خرس های قطبی پرداخت.

گرگوری زندگی خرس های قطبی را شرح می دهد:

شیوه زندگی آنها بسیار متفاوت است. همانطور که طعمه این جانوران زیر پای آنها جدا می شود، آنها می توانند دلسوز و انعطاف پذیر باشند.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

گرگوس بیش از هشت سال است که با هواپیماهای بدون سرنشین پرواز می کند. اما در اوایل سال 2015 بود که او و پدرش که هنوز خلبان بود، شروع به استفاده از پهپادها برای فیلمبرداری و عکاسی از حیات وحش کردند. گرگوس می گوید که پرواز هواپیماهای بدون سرنشین از طبیعت متفاوت و سخت تر از کار برای تولید هالیوود است.

این عکاس جوان می گوید:

برخلاف فیلم های انسانی، حیوانات فیلمنامه ندارند. پس باید پیش بینی کنیم که در آینده چه خواهند کرد. بنابراین، رسیدن به جایی که امروز هستیم، فرآیندی بسیار طولانی و دشوار است.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

بدون پهپادم نمی‌توانستم جایی بروم و به پرواز کردن به سمت گریزان‌ترین حیوانات عادت کردم. چیزی که مردم ممکن است نبینند یا ندانند این است که استراتژی‌هایی که ما استفاده می‌کنیم نتیجه سال‌ها تلاش است که در صورت استفاده صحیح، بهترین ابزار را برای حفاظت از حیات وحش فراهم می‌کند.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

گرگوری زندگی را توصیف می کند و خرس های قطبی را نزدیک حواس و احساسات خاص می بیند. او این تجربه خاص را چنین توصیف کرد:

چند روز اول ممکن است ناتوان کننده باشد، زیرا ممکن است ناامید شده باشید و نتوانید همه چیز را آنطور که دوست دارید ببینید زیرا از وضعیت بی اطلاع هستید. با این حال، در مدتی که آنجا بودم، مدتی فقط بر روی تصویربرداری تمرکز کردم. در طول این تور، من از تمام ابزارهای موجود برای نزدیک شدن به خرس ها برای زندگی استفاده کردم.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

وقتی کارم امروز است، باید بایستم و کنار خرس‌های قطبی بنشینم که می‌خوابند. مطمئناً می توانم به کمپینگ بروم و بخوابم یا فقط استراحت کنم. اما می دانم که زمان زیادی برای استراحت وجود دارد و می توانم آن را در خانه انجام دهم. من دوست دارم با خرس ها بنشینم و استراحت کنم. گاهی 3 ساعت بعد از رفتن به رختخواب من را بیدار می کردند و با یوگای خرس قطبی از من پذیرایی می کردند.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

با این حال، اگر نحوه استفاده صحیح از پهپادها را بدانیم، این پهپادها به ما زمان می‌دهند که در هر زمان در بیش از یک مکان بمانیم و به جای چند دقیقه در چند دقیقه به مقصد برسیم. برای گرگوری، مورد دوم به ویژه زمانی اهمیت دارد که او تصویر یک خرس قطبی را با رنگین کمان می گیرد. از آنجایی که هواپیمای بدون سرنشین وجود ندارد، زمان فیلمبرداری واقعی از وضعیت را نخواهد داشت.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

در سال 2020، کار او با خرس های قطبی در یک فیلم بلند برای AviaEye، یک شرکت خبری که توسط گرگوس و پدرش ایجاد شده بود، نمایش داده شد. ویرایش ویدیو در جوایز پهپاد Siena

درس هایی در مورد:

امسال بسیار تحسین شده است.

گرگوس مشاغل و کمپینگ های زیادی در کانادا و سراسر جهان دارد. او در حال حاضر مشغول کار بر روی کتابی در جزایر جنوبی اقیانوس آرام است و اثر دیگری نیز بر زیبایی ناهموار قطب جنوب تمرکز دارد.

فکر نمی کنم شغل من در قطب شمال و به خصوص قطب شمال کانادا دائمی باشد. من خودم و این جوامع را رها کردم تا داستان های جوامع شمالی را بگویم.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

برای باور بازیگران جوان که کار می کنند و از آنها حمایت می کنند، صفحه اینستاگرام مارتین گرگوس را دنبال کنید.


[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما