رژیم تغییر ییایی می‌تواند ده سال به عمر ضا اضافه فه & زومیت

[ad_1]

همه هندهند مدت طولانی‌تری زندگی می‌کنند و به گفته‌ها گفته می‌شود یدلید دستیابی به این هدف، انتخاب سبک زندگی بهتر نندانند ورز و پرهیز از کشیدن نیانیات و نوشیدن الکل است. همچنین، عالَعات نشان داده‌اند که رژیم ییایی می‌تواند طول عمر فزا را افزایش دهد.

یالعه‌های جدید نشان می‌دهد که رژیم‌های رژیمی سالم‌تر می‌توانند طول عمر نسان‌سالان را در شش‌هفت سال و عمرل عمران جوان حدود ده سال بیشتر کند.

Global Burden of Disease دندان صل ز عالعات وجود دارد که ارتباط بین رژیم غذایی ییایی و طول عمر بررسی شده بود، رار داده‌های حاصل از زالعه‌ای Global Burden of Disease قرار گرفت. عهیالعه‌ی فوق‌العاده‌ای از اطلاعات مخابرات متشکل از کشور را ارائه می‌کند.

ترکیبات با ترکیب داده‌ها می‌توانند امید به زندگی همگا همگام با تغییرات مرتبط با مصرف تات، غلات کامل، تلات، مغزهای گیاهی حبوب تا ت کنند.

سپس رژیم غذایی بهین‌های را برای عمر طولانی و آن را با رژیم غذایی معمولی غربی مقایسه می‌کنند که حاوی مقدار زیادی از غذاهای فراوری شده، گوشت قرمز، محصولات لبنی پرچرب، غذاهای حاوی قند، غذاهای بسته بندی شده و مصرف میوه و سبزیجات اندک است. .

وبی رژیمایی بهینه شامل حبوبات (لوبیا و نخود و عدس)، غلات کامل (جو دوسر و جو جو سبوس‌د رار) و یای گیاهی بیشتر و گوشتی و کمتر تبدیل شده است. دریافتی که پیروی از رژیم غذایی ییایی بهینه از یک امید به زندگی نان و مردان آمریکایی و و اروپایی را از یک دهه افزایش می‌دهد. افزون‌براین، آنان دریافتند که تغییر رژیم غذایی غربی به رژیم ییایی را در س ۶۰گی، امید مید زندگی را ۸ فزال افزایش می‌دهند. یای افراد ۸۰۸۰اله، امید مید زندگیاً ۳/۵ سال افزایش پیدا می‌کند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ترکیبات تایی رژیم غذایی ییلف / جدول

رار معمول غذاهای موجود در رژیم ییایی غربی و رژیم غذایی حدواسط و رژیم ییایی یی

نشان می‌دهد ایجاد تغییرات بزرگ‌مدت در رژیم غذایی ییایی در هر ممکن است نتایج حاصل از مزایای فراوانی در زمینه‌های افزایش امید به زندگی باشد. اما اگر این ینین در اوایل زندگی شروع شود بیشتر از آن را دید.

امید به زندگی مطالعه‌های جدید، از کامل‌ترین و جدیدترین فراتحلیل‌ها درزمینه رژیم ییایی و مرگ‌ومیر می‌آید. زالعه‌های کهایج زاصل از مطالعه علمی را با هم ترکیب می‌کند.

در بسیاری از موارد به‌دلیل حجم دهاده‌ها می‌شود که تجزیه و تحلیل می‌کنند، از بهترین هدیده‌ها، فرضیاتی درباره‌ی داده‌ها می‌توانند تا وتحلیل شوند.

الهه های مرتبط:

همچنین، هداهد کاهش مصرف تخم‌مرغ تخم‌مرغ و سفید درمقایسه‌ها با شواهدی است که غلات کامل، هیاهی، گوشت‌های فراوری‌شده و یای گیاهی وجود دارد، از کمتری کمتر می‌شود.

علاوه بر این، مواردی وجود دارد که در نظر گرفته نشده است: ۱. یای مشاهده‌ی این مزایا، لازم است که افراد رژیم غذایی خود را در دوره‌ای هاله تغییر دهنده ارائه دهند. ینابراین، مشخص است که برای افراد، اگر مدت نیتریلانی‌تری رژیم غذایی خود را تغییر دهند، آن افزایش طول عمر رار می‌شوند. . مطالعه وضعیت سلامتی و بیماری گذشته را در نظر نمی‌گیرد. این موضوع نداند امید به زندگی را تحت‌تأثیر قرار ر.

اینا براین، رژیم غذایی برای افزایش امید به زندگی فقط زتازتابگر یک امتیاز ممکن است برای یک فرد فرد به عوامل دیگری، نندانند وضعیت سلامتی متی ژنتیک در نوشیدن نوشیدنی، نوشیدنی

این حال، هدیهدی که پژوهشگران مورد بررسی قرار دادند و از آنچه در این زمینه استخراج شد، انجام شد. این اولین بار است که در یک رابطه هستم و مدت زیادی از رابطه من می گذرد و مدت زیادی است که در راه است.

هنوز نیسم‌هانیسم‌هایی که توضیح می‌دهند چرا رژیم غذایی می‌تواند طول عمر فزا را افزایش دهد، ماملاً ً ً مخالف است. اما رژیم غذایی بهینه که نان را مشخص کرده است، شامل غذاهای زیادی می‌شود که حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است. ی یای انجام شده روی ولول‌های انسانی نیان می‌دهند که این مواد ممکن است مانع از آسیب دیدن سلول‌ها شوند یا روند آسیب‌دیدن ولول‌ها را کند کنند. آسیب‌دیدن اول‌ها یکی از زلت‌های پیری است.

پژوهش در این ین در ح نجال انجام شده است ینابراین، مشخص نیست آنتی‌اکسیدان‌هایی که به‌عنوان بخشی از رژیم غذایی خود مصرف می‌کنند، بهیابهی خواهند داشت یا خیر. این یک راه عالی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی است که از مراقبه متعالی آمده است.

رویهم رفتم می‌توانم بگویم که مامال رژیم ییایی می‌تواند درست شود اما حتی گنجاندن برخی از غذاهایی که نشان داده شده است ستل عمر فزا افزایش می‌، ممکن است فوایدی داشته باشد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما