رکورد خاص برای یازه‌بان نلیس

[ad_1]

زهازه پرسپولیس در این سال‌های قهرمانی همیشه امن‌ترین منطقه منطقه این تیم است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. این نیست اما این امنیت کمی رار شده است. این سوال را بپرسید که وضعیت تیم یسلیس به ناامن‌شدن دروازه رسید و یا برعکس یالی است که جوابی نمی‌توان برای آن کرد. آن چیزی که مشخص است اما این است مدامد لک هم یای خوبی را نمی‌گذراند. نیازه‌بانی که فصل گذشته‌ال همه را بابت جانشین علیرضا بیرانوند راحت کرده بود این فصلی د ردارد.

رکوردی بر یای بازگشت به روزهای ی

یک رکورد یداید تمام حال او این روزها خوب و اعتماد به نفس گذشته برگرداند. مدامد لک بعد از زلین‌شیت مقابل مسابقات اراک به رده‌ترین مین‌شیتلین‌شیت در این‌شیتاریخ لیگ برتر رسید. او برای سومین رار دروازه‌ها را بسته نگه دارد تا بعد از ز و و صد البته با فاصله زیاد به او در قرقره گرفتن. رحمتی رحمتیا ۱۹۱ کلین‌شیت رکوردی رکوردی برای دروازه‌بانان لیگ را به مام خودش کرده است. البته نمیتوان گفت: ایین ريد اي حامد لک دستيپيتي اسمالا فارسي زاده براي رسين به آنجر. مدامد لک در حال‌حاضر تنها دروازه‌بان استاغل است که نستایش کلین‌شیت‌هایش را سه رقمی کند. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

در صف یی‌هایی‌ها

ناب گردان و علیرضا بیرانوند هم دو دروازه‌بانی هستند که در جمع صدتایی‌ها بیش از بقیه رندارند. باب گردان با ۹۷ ۹۷لین‌شیت احتمالاً همین فصل این رکورد به دست هداهد هد. نازه‌بان فعلی فولاد خوزستان در ۳۷ ۳۷الگی شاید فرصت نیانی برای بهبود رکوردش ندا ماشد اما با حضور سه‌توا می‌تواند به نام این لیست ثبت شود. علیرضا بیرانوند هم با ۸۶ کلین‌شیت در صورت زگشتازگشت به لیگ یکی از کنداهای حضور در این لین و حتی یداید قرار گرفتن در یکی از بهترین‌ها شد.

چیزی به نام آدم «خوب» وجود ندارد. ییانایی‌هایی که فصل گذشته آن را به خوبی نشان می‌دهند و این فصل را هم نمی‌دانند با بازیابی شرایط روحی و روانی و اعتماد به نفس از دست نفس ر را به ایشایش ردارد. البته از شرایط پرسپولیس و تات متعدد در خط دفاع و مشکلات میانه زمین این تیم در داد گل‌های پرسپولیس یساید ید. نطورانطور که در کلین‌شیت‌های حامد لک هم مطمئن ییایی از یک خط عاع مطمئن و فعافعانی قابل اطمیمنان دیده می‌شود.

منبع: ۳۶۰ال ۳۶۰

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما