ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش چرخان

[ad_1]

روآرو، ماه گذشته، سامسونگ از نمایشگر OLED غلتشی، تاشو و کشویی رونمایی کرد. این نوع مانیتور را می توان روی گوشی، تبلت و حتی لپ تاپ استفاده کرد. اکنون با ظهور اپلیکیشن های ثبت اختراع، به نظر می رسد که این فناوری جدید حتی در ساعت های هوشمند نیز قابل استفاده باشد.

به گزارش فرارو، وب سایت LetsGoDigital اولین جایی است که محصول را به نمایش می گذارد. به عنوان بخشی از این سایت، سند 96 صفحه ای این توسعه جدید در تاریخ 2 ژوئن 2021 (12 ژوئن 1400) در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسیده و در 9 دسامبر (18 دسامبر) منتشر شده است. لازم به ذکر است که «سازمان جهانی مالکیت فکری» یا «سازمان جهانی مالکیت فکری» یک سازمان تخصصی سازمان ملل متحد است که در سال 1967 با هدف ارتقای وجود مشاوره و ارتقای تخصص بین المللی تأسیس شد. مقر آن در ژنو، سوئیس است و خانه اکثر اعضای سازمان ملل متحد از جمله ایران است.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش چرخان

صفحه نمایش را می توان با فشار دادن ساعت تاج یا با ضربه زدن روی صفحه لمسی بزرگ کرد. برای بزرگ‌تر کردن صفحه‌نمایش، قاب بیرونی ساعت بزرگ می‌شود تا به صفحه نمایش اضافی اجازه می‌دهد تا دور بدنه ساعت بپیچد تا باز شود و به صفحه اصلی اضافه شود. بنابراین نمایشگر این ساعت 40 درصد بزرگتر خواهد بود. با کمک این ابزار، کاربران می توانند از هر دو افزونه روی صفحه نمایش یا در صورت تمایل فقط از بخشی از آن استفاده کنند. این ساعت هوشمند به دوربین سلفی نیز مجهز شده است. برداشتن یا معکوس کردن صفحه نمایش با استفاده از دوربین سلفی تداخلی ندارد.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش چرخان

ساعت هوشمند جدید سامسونگ که دارای صفحه نمایش چرخان است، طرفداران زیادی به خود دیده است. با این حال، دستورالعمل یا زمان مشخصی برای ارائه و جهت این ساعت هنوز مشخص نیست. اما به جرات می توان گفت که اگر سامسونگ می توانست از این فناوری همانطور که در گواهینامه خود توضیح داده شده استفاده کند، گام بزرگی در تغییر دستگاه های پوشیدنی برداشته است. فناوری گجت پوشیدنی شامل انواع لباس، ساعت، عینک و انواع لوازم جانبی است که نزدیک به پوست بدن قرار می گیرند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما