سردرگمی در میان رفت و آمدهای قانونی در ایالات متحده در مورد برخی از دستورات ماسک محلی زیاد است.

[ad_1]

اعتبار …الکس ولش برای نیویورک تایمز

با کاهش موارد جدید ویروس کرونا در بسیاری از ایالات متحده، حتی با وجود بالا بودن میزان مرگ و میر، رهبران ایالتی از طرف‌های مختلف شکاف حزبی روز یکشنبه گفتند که زمان آن رسیده است که آمریکایی‌ها به زندگی عادی خود بازگردند و در عین حال برای زندگی بعدی آماده شوند. افزایش اجتناب ناپذیر

دولت فیلیپ دی. مورفی از نیوجرسی، یک دموکرات، از پذیرش رو به رشد در میان برخی از رهبران سیاسی خبر داد که کووید حذف نخواهد شد.

او روز یکشنبه در گفتگو با چاک تاد در شبکه خبری ان‌بی‌سی «Meet the Press» گفت: «ما قرار نیست این موضوع را به صفر برسانیم. ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم.»

آقای. مورفی در کنار فرماندار ظاهر شد. آسا هاچیسون از آرکانزاس، یک جمهوری خواه. این دو برای نشست سه روزه انجمن ملی فرمانداران در واشنگتن دی سی بودند که آقای. هاچینسون صندلی و آقای. مورفی نایب رئیس است.

به گفته بسیاری از کارشناسان بهداشت، مرحله بعدی ویروس در ایالات متحده ممکن است به انواع احتمالی جدید، نرخ واکسیناسیون و تحمل خطر بستگی داشته باشد. به گفته متخصصان بهداشت عمومی، مصونیت گله در برابر کووید بعید است به دست آید.

او گفت: «ما باید از وضعیت همه گیر و حالت کار به یک حالت بومی تر حرکت کنیم، جایی که در حال عادی سازی هستیم، آن را بسیار جدی می گیریم، آماده می شویم، اما فکر می کنم باید از حالت وحشت خارج شویم. هاچینسون گفت. ما باید این موضوع را مدیریت کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم به زندگی عادی خود ادامه دهیم.”

در عین حال، وی اذعان کرد که انواع جدید ویروس کرونا ممکن است اجتناب ناپذیر باشد و از دولت فدرال خواست کمک کند تا ایالت ها بتوانند ظرفیت آزمایش خود را ایجاد کنند و دسترسی به درمان ها را با تسریع تولید و بهبود زنجیره تامین افزایش دهند.

او گفت: «این جایی است که دولت فدرال باید گام بردارد. بیایید از این نزول استفاده کنیم تا برای آنچه در اطراف است آماده شویم.

فرماندار دیگر، کریس سونونو از نیوهمپشایر، که همچنین یک جمهوری خواه است، خواستار رویکردهای بهداشت عمومی پایدار از سوی دولت های ایالتی شد و به مخالفان دستورات از بالا به پایین برای یا مخالف پوشاندن نقاب داد.

او به دانا باش در برنامه «وضعیت اتحادیه» شبکه سی‌ان‌ان گفت: «ما نمی‌خواهیم دستورات اضطراری، دستورات و مقررات‌مان را مانند یک کلید چراغ خاموش و خاموش کنیم».

دستورالعمل‌های مربوط به برداشتن ماسک‌های داخل ساختمان و سایر اقدامات بهداشت عمومی ممکن است کاهش یابد زیرا Omicron به راحتی مسری است و بسیار فراگیر شده است. اسکات گوتلیب، رئیس سابق سازمان غذا و دارو که در هیئت مدیره فایزر خدمت می کند، در مصاحبه ای با مارگارت برنان در شبکه خبری سی بی اس “Face the Nation” گفت.

در حال حاضر، راهنمایی‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها این است که اقدامات کاهشی زمانی که شیوع ویروس در جامعه کم است، که آژانس به عنوان 10 مورد در هر 100000 نفر در روز تعریف می‌کند، می‌تواند برداشته شود. گوتلیب گفت.

دکتر “در عصر Omicron، با یک نوع بسیار مسری تر، و با توجه به این واقعیت که جمعیت از مصونیت زیادی برخوردار است، بنابراین ما در کل کمتر مستعد ابتلا به این بیماری هستیم، ممکن است لازم باشد در این مورد تجدید نظر کنیم.” گوتلیب گفت.

او گفت: «مطمئن نیستم به این زودی به 10 برسیم»، و افزود که با ظاهر شدن یک نوع مخفیانه از خانواده ویروسی Omicron، «ممکن است در 20 سالگی متوقف شویم، و ممکن است زمانی باشد که ما بسیاری از این اقدامات را پس می‌گیریم.»

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما