سنگین ترین ضربه زن تاریخ کیست؟

[ad_1]

تایسون فیوری هفته گذشته موفق شد در یک مبارزه مرگبار با دیونتای وایلدر کمربند WBC را نگه دارد. “کولی پادشاه” هنگامی وارد سومین مبارزه خود با وایلدر می شود که نتواند از چهار مسابقه بوکس برجسته جهان (WBC ، WBO ، WBA و IBF) دفاع کند. فیوری پس از بازنشستگی از فوتبال حرفه ای پس از پیروزی بر ولادیمیر کلیچکو به دلیل مسائل روحی روانی ، بین سال های 2015 تا 2016 پیروزی های مسابقات را از دست داد. اما دومین مسابقه ای که یکی از بهترین زنان در تاریخ بوکس پشت سر گذاشت بهترین راه برای بازگشت فیوری به مسابقات برنده است.

سنگین ترین ضربه در تاریخ فوتبال بر اساس دستورالعمل های هدایت شده توسط لنوکس لوئیس است.

فیوری حریف آمریکایی خود را در زمین سوم پرتاب کرد ، اما چند دقیقه بعد او مجبور شد دو بار خود را از روی طناب بیرون بکشد ، تا اینکه در نهایت به “بمب” برخورد کند. در مکان یازدهم. و با سابقه حرفه ای 13 برد ، برد و بدون شکست ، این انگلیسی یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ فوتبال در دنیایی است که فتح نکردن آن بسیار دشوار است. اما وقتی تایسون فیوری را با مزایای سنگین وزن جهان مقایسه می کنیم ، این ورزشکار بزرگ انگلیسی کجاست؟ اما به دلیل تغییر روش های تدریس ، قوانین بازی و فناوری ، مقایسه دو رقیب به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، مقایسه محمدعلی کلی با مایک تایسون یا جو لوئیس با ویتالی کلیچکو نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد مگر اینکه برای مکالمات ساده و بی اهمیت استفاده شود.

سنگین ترین کشتی گیران در تاریخ این ورزش از دستورالعمل های رهبری شده توسط لنوکس لوئیس پیروی می کنند.

اما با نگاه به تعداد بوکسورهای حلقه مقابل آنها می توان کیفیت مورد بوکسورها را تا حدودی اندازه گیری کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید رکورد 42 برد و تنها دو شکست را داشته باشید ، اما حریفانی را شکست داده اید که 120 مبارزه را باخته اند ، در این صورت باید انتظار دریافت مدرک دانشگاهی را نداشته باشید. بر اساس استانداردهایی که BoxRec استفاده می کند ، تایسون فیوری بالاتر از دیونتای وایلدر قرار دارد و یکی از 10 ورزشکار برتر تاریخ فوتبال است. لنوکس لوئیس در صدر جدول قرار دارد که در دوران حرفه ای خود 41 برد ، 2 باخت و یک تساوی کسب کرده است. ولادیمیر کلیچکو با 64 برد ، 5 باخت و بدون تساوی در مکان دوم قرار گرفت و راکی ​​مارچیانو با 49 برد و بدون باخت در مکان سوم قرار گرفت.

سنگین ترین ضربه در تاریخ فوتبال بر اساس دستورالعمل های هدایت شده توسط لنوکس لوئیس است. سنگین ترین ضربه در تاریخ فوتبال بر اساس دستورالعمل های هدایت شده توسط لنوکس لوئیس است.

محمدعلی کلی با 56 برد و 5 باخت و بدون باخت چهارم و جو لوئیس با 66 برد و 3 برد و هیچ مبارزه پنجم وزن سنگین وزن نیست. بر اساس استانداردهای BoxRec ، ویتالی کلیچکو با 45 برد و دو شکست و بدون شکست ششمین بوکسور سنگین تاریخ است و ایواندر هالیفیلد با 44 برد ، 10 باخت و دو پاس گل هفتم است. سانی لیستون با 50 برد و 4 باخت و بدون تساوی در مکان هشتم قرار دارد ، در حالی که در مکان نهم تایسون فیوری با 31 برد و بدون باخت و تنها یک مسابقه قرار دارد و با افزایش برد می تواند داده های خود را بهبود بخشد. در بالای جدول سنگین ترین بوکسورهای تاریخ. در این رتبه بندی ، آنتونی جاشوا در مکان یازدهم ، مایک تایسون در مکان 13 ، جو فریزر در رتبه 14 ، جورج فورمن در رتبه 26 و دیونتای وایلدر در رتبه 33 قرار دارند.

بیشتر بخوانید: با 10 مبارزه منحصر به فرد در تمام دوران آشنا شوید


<!–

–>

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما