سه امتیاز بی‌دردسر از ز در باب استقلال

[ad_1]

استقلال با پیروزی یک صفر مقابل تراکتور به پنجمین متو یالی خود دست فتافت و اختلاف با پرسپولیس را موقتا به ۶ امتیاز افزایش داد.

به گزارش ایسنا، از هفته هجدهم لیگ برتر ایران، استقلال با نتیجه یک بر صفر تراکتور را در تبریز د داد و به متو یالی ی فتافت و ۴۴ امتیازی زی.

امیرحسین حسین‌زاده زننده تکل شاگردان مجیدی در ۷۰ بود.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. هم‌چنین اختلاف استقلال با سپاهان به عنوان تیم سوم به ۱۱ امتیاز ز. کتوراکتور هم با ۱۴ امتیاز در رتبه سیزدهم سیزدهم باقی مانده است.

نیمه اول

دو تیمازی محتاطانه و واکسل کننده را در طول بازی به ایشایش گذاشتند. جدی‌ترین موقعیت زیازی هم در هشتم روی روی اشتباه مدافع تراکتور خلق شد که توپ با گهگاهانی به او، تغییر مسیر داد و به دیرک زهازه اخباری کد کد. در یرایر دقایق ، مدافعان دو تیم اجازه زهلق ق رل را ندادند. د ادامه و در ۴۱ کوین مگامگا پشت سر فعافعان تراکتور صاحب موقعیت شد درادر محمدی یای دفع توپ توپ کرد ضربه ضربه و زه زهازه تراکتور رفت و ار را هیا. این خب هماک بود، اما اخباری ضربه ژستد ژستدا هل ر.

دوم دوم

در دقیقه 52، کوینامگا مقابل شش قدم خوب اخباری تک به تک ضربه شد و او با اخباری وارد دروازه نشد و به رفت رفت. کرنر هم کاک بود و ضربه محمد نشگرانشگر به سمت زهازه حریف، خروج از دروازه، توسط نیانی شد. در دقیقه ۶۸ استقلال باز هم کوین توسط کوینامگا خطرآفرین هراهر هر. وینگر آبی‌ها بعد از زل چند زیکنازیکن، پاس رو به عقب داد که این ضربه دقیق دقیق نیست توپ شد.

:ل: امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۷۰ ۷۰ محمدرضا اخباری تک به تک با یک ضربه چیپ و فنی زهازه تراکتور را باز ز.

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ترکیب استقلال: ⁇ حسین حسینی،اوش یزدانی،محمد حسین حسینادمند،محمد نشگرانشگر،مهدی مهدی‌پور، حالح حردانی (وریا غفوری ۶۶)، ابوالفضل جلالی (جعفر ملمانی ۵۸) عزیزبک آما نوف زرد)، کوین یامگا و رودی رس (ارسلان مطهری ۶۶).

ترکیب بازیگر: خب خباری، هادی محمدی (کارت زرد)، آرش دریادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، هالله ناصری، مهدیانی، هیناهین ثا قبیا زردا دها.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما