طعما طعم برخی از جایگزین‌های گیاهی گوشت، نندانند گوشت نیست &

[ad_1]

توجه به صنعت زیست‌محیطی و مصرف روبه‌رشد مصرف‌کنندگان برای غذاهای گیاهی ممکن است کنجکاو باشید که آیا به‌زودی یگزینی‌گزینی گیاهی برای تمام محصولات حیوانی خوا هیما می‌پردازید.

از تلات‌های جدید سعی کنید می‌توانید خوردن مواد غذایی را درست کنید، اما فرآورده‌های گوشتی بیش از طعم و فتافت دارند. چه تیاتی را باید به محصولات گیاهی اضافه کرد و گوشت گوشتی را در رَردارد که با گیاهی جایگزین نمی شود.

یداید واقع‌گرایانه‌ترین راه برای بازتولید گوشت بدون یای کربنی، آن را در یشگایشگاه هاشد. این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام. این گوشت‌ها موضوعات پژوهش‌های ملی یای هستند اما حتی گوشت‌های کشت‌شده هنوز به‌طور غیرقابل تبدیل به گوشت‌های مشابه گوشت تبدیل شده‌اند.

اولین گوشت‌های کشت مجموعه‌ها ییایی بدون ساختار از بافتی بودند که درون هل‌ها رشد پیدا کرده بودند. این گوشت‌ها فاقد رشته‌های بافتی برش کاملی بودند که بودند (حتی حتی رنگ قرمز گوشت مام را نداشتند و به آن‌ها رنگ اضافه می‌شدند).

یای کامل گوشت بیش از تولید هستند. شا شامل آثار، خونی و فت‌هافت‌های همبند همبند. یای سلول‌های عضله ه و که در یای سلولی اولیه ولید ید، م نندانند همگر بودند استیکا استیک. اما پژوهشگران در ‌حال آزمایش این ینله هه که چگونه به گوشتافته در یشگایشگاه بافت واقعی‌تری قعی‌تری.

در سال ۲۰۲۱، نان دانشگاه اوزاکا در ژاپن استیک گوشت واو واگیو کشت داده شده به هاه سلول‌های عضله می‌رود و روش چ پاپ سه‌بعدی تولید می‌کند. اجزاء به صورت دستی در کنار هم قرار داده می شوند، اندازه استیک استیکامل، می گویند مترلی متر می کنند.

گوشت واو واگیو که به بهلیل ظاهر مخطط خود را قیمت ییالایی دارد، رارای مقدار از بهتر شدن است. دراوها در شرایط خاص پرورش پیدا می‌کنند که آن نرژی نرژی مصرف می‌کنند به دهادهای دیگر برای مدت طولانی‌تری تغذیه می‌شوند. هدف از این ین پرورش آن است که گوشت را به تراکم در بالای مورد نظر از دست دادن برسد که کره کره کره یای ی. به شرایط خاص صلید، این در قیمت بالا یارد.

Ured کشت شده در آزمایشگاه / Cultured meat

بدون افزودن رنگ‌ها و بافت‌های همبند، کشت‌شده، گوشت ده‌شده‌شده می‌تواند به‌نظر برسد.

لاریانا لاماس بزرا، دستیار پژوهشی در آشپزی مؤسسه وریاوری آلبرتای یالی در نانادا می‌گوید: نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌

اما گوشت‌های آزمایشگاهی از رهارهای پایداری امتیاز بالاتری کسب می‌کنند، لاً گیاهی در نظر گرفته نمی‌شوند.

دو روش یای تولید این نوع گوشت وجودارد: ۱. گرفتن فتافت عضلانی از لاشه‌ی حیوان و سپس به ولول‌های ماهواره‌های ماهیچه، سلول‌های بنیادی بالغ و ولول‌های بنیادی چندتوان. ۲. از طریق دادار کردن حیوانات برای تبدیل شدن، وول‌های بنیادی پرتوان و کشت سلول‌های جدید از آن‌ها.

محیطی که ولول‌ها در آن کشت می‌شوند نیز سرم اسب است که آخون خون گرفته است

اما حتی اگر گوشت ده‌شده داده‌شده و در نظر گرفته شود، گوشتی که گوشت را کنار گذاشته یا به‌دنبال می‌کند، این است که گوشت گوشت کمتری ممکن است به خوردن این گوشت‌های خوشمزه نداشند شود.

بر اساس عه‌العه‌های که اخیراً منتشر شده است درصدی از گوشتخواران و درصد از گیاهخواران می‌گویند غیرطبیعی بودن گوشت ده‌شده‌شده باعث می‌شود حتی حتی امتحان کردن آن هم به بشاشد شود. در عه‌العه‌های دیگر، نسبت به رارانی که می‌تواند این نوع گوشت را امتحان کند، وقتی محصول آزمایشگاهی به شکل گوشت درآورده است، فز فزایش ایشا یدها یدها یدها یدها گیا یا یا یا.

اما آیا می‌توانیم چیزی به ارزش استیک گوشت واگیو را بدون استفاده از زلات حیوانی بازتولید انجام دهیم. جایگزین‌های گیاهی هیانند به اندازه‌ی محصول واقعی متقاعدکننده باشند

الهه های مرتبط:

نیای حیوانی و یای گیاهی هیار راوتی وتیارند. یای مثال، با خوردن یای گیاهی ساخته شده از لوبیا و نخود فکر کنید. دا دارای بافت منسجم و ارتجاعی برگر گوشت و غمغذی خمیری و نندانند نند.

هیلات گیاهی معدودی دارای همان بافت فیبری یک گوشت ک مامل هستند، اما یک استثناء، جک‌فروت (نان صحرایی) است که رسارس آن تیالتی مانند گوشت مرغ خوکا خوک ردارد. جک‌فروت یکی از محبوب‌ترین دادگان برای گوشت‌های گیاهی است، اما کنار هم رار این محصول را نیز می‌دهد یا اینکه شکل استیک کامل درآید، رار این است.

ای گیاهی و حیوانی هنگام پخته شدن نیز رار متفاوتی وتیارند. کنشاکنش مایارد همان چیزی است که به هاهای پخته شده بو و طعم و رنگ یای را می دهد. تولید این یناکنش فقط در محصولات گوشتی رخ نمی دهد بر

مواد غذایی موجود تا دمای بالا،، اسید آمینه و یای در آرا آرایش مجددیشا می‌کنند طی این رار ترکیبات طعم و بو ر را آزاد د. هرچه ظتلظت بیشتر بیشتر شد، ترکیبات طعم بیشتر داد و هرچهلظت بیشتر شد، ترکیبات معطر بیشتر آزاد خواهد شد.

(و همچنین موارد دیگری مانند آب) کلید واکنش مایارد است. وتاوت سوسیس سوسیس شده بین ۱۰۰ درجه سانتیگراد و سوسی که قدری باب شده است، تصور کنید. خوردن هر دو بی‌خطر است، اما فقط یکی از زا واقعاً مستلزم است.

/ا / غذا

روش روش غذا می‌تواند به آزاد کردن عطرها و یای دلپذیر کمک کند.

یحهایحه گوشتی از آزاد شدن ترکیباتی مانند تیازول‌ها یا تیوفن‌ها در نان طبخ خشک در یای بالا مانند برشته کردن یا کباب کردن می‌آید. این تات در گیاهان نیز وجود رنگارند. ایکی این اینا، ۲-متیل-۳-تیوفنتیول است که از گوشت‌های برشته داد، اما در نه‌هانه‌های کنجد کنجد نیز ی فتافت فت. بهایات مشابه قهوه‌ای بو ده‌شده نیز آزاد می‌شود اما جایگزین‌های گیاهی پیدا می‌شود.

یای که همان عطر و طعم از مزرعه‌های گیاهی آزاد شود، با باید تا دمای بالا حرارت رت. و در یای بالا مواد غذایی همه مواد غذایی و ًاً سطح ویتامین‌های B و C را که هم محصولات گیاهی در محصولات حیوانی یافت می‌شوند، هشاهش هش. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

مشخصات حیوانی خاص‌به‌فردی راندارند که تکرار آن در یاهی رار است. یای حیوانی خطرناکً اشباع هستند،، یعنی در یای بالاتر ذوب ذوب. این در یالی‌است که بیشتر یای گیاهی به استثنای چند مورد، در هاهای پایین‌تر ذوب ذوب است.

برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اما یای گیاهی نسبت‌به بیشتر یای لبنی از یای طعم و فتافت متفاوتی وتیارند. مسلماً، گیاهان دارویی در پنیرهای نرم نسبت‌به یای سخت‌بل‌قبول‌تر تر است.

الی‌که پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی بهبودافت پنیرهای گیاهی گرفته شده است، تات تغذیه‌ای آن هنور حدودی از لبنیات دامی فاصله دارد. برای خلاص شدن از شلوغی باید خلاص شوید. همچنین ، اگر از محصولات لبنیات گیاهی شده باشد شد (مانند برخی از شیرهای گیاهی) ، وگرنه قداقد همان سطح داد مغذی نندانند کلسیم.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. شیر شیر (شیر خشک) به‌عنوان از اجزای بسیاری از محصولات غذایی از بستنی‌های شیرخشکا شیرخشک دادان استفاده می‌شود و می‌توان آن گیاهان را راحت‌تر کرد.

شیر خشک دادان معمولاً از زای شیر گاو ساخته می‌شود که یای تولید آن از روش خشک کردن ششیاششی استفاده ده. مام مصرف ، به این آب آب اضافه فه.

یدلید پودر به روش خشک پاششی به این معناست که پودر شیر را می‌توان به مدت زمان لانی‌تری نگاه‌داری ری. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

اما آیا می‌توان‌های گیاهی را جایگزین‌های شیر واو در شیر خشک داد؟؟ مهم شتناشتن توازن مناسب از درشت‌مغذی‌ها (مانند پرورش و درمان) و (ویتامین‌ها و مواد معدنی) برای محصولاتی مانند شیرخشک دادان است.

ایکی زلاتی که بیوشیمیدان‌ها در جستجو برای جایگزین‌های گیاهی با آن هستند، زتوازتولید ویژگی‌های گیاهی و یای پودر است.

کالاها در فروشگاه / کالاهای مصرفی

پودر شیر ساخته شده از آب پنیر پنیر خشک شده به خشک کردن ششیاششی، از اجزای معمولی از محصولات است.

سلیا سلومولیا، استاد مهندسی شیمی در نشریه نیو وثاوث ولز استرالیا می‌گوید:

شلش این است ست شیر ​​واو بسیار باثبات است فقط از یک نان ن. یکهالی‌که در مورد پرورش‌های گیاهی، گیاهان زیادی وجود دارند که می‌توانند از آنها استفاده کنند. یای مثال، حتی درون ارقام نخود یا باقلا تنوع دیادی از زایل‌های مختلف وجود ردارد. در حال بررسی این موضوع، کدامیک بهتر عمل می‌کنند، مایکامیک قابل حل‌تر هستند، مایکامیک پس از خشک کردن پاششی، تغذیه خود را حفظ می‌کنند و می‌کنند.

درسر نطروناتور كه ​​دانشمندان در ادامه یای مثال، نخودفرنگی رارای اسیدآمینه مورد نیاز است و به‌خوبی می‌شود، می‌شود. اینا براین، می‌توان به امولسیونه سیونه کند کند. در همین حین، باقلا از برخی از زایی است که در نخودفرنگی وجود ردارد.

اما به دست آوردن من سباسب از پرورش‌ها چالش‌برانگیز است. وای گیاهی معمولاً و و و لایه‌های ضخیم‌تری را بین روغن آب می‌دهند می‌دهند. بنابراین، نسبت به نسبت‌های حیوانی امولسیفایرهای ضعیف‌تری ضعیف‌تر است.

ینابراین، با زآفرینیازآفرینی زآفرینیامل برخی از زلات گوشتی گوشتیامل هنوز صاصله هاریم. ممکن است، لیلی وجود ردارد رد فکر کند که ممکن است به‌زودی نیمانیم در بسیاری از غذاها، اجزای گیاهی را با انواع مناسبی از جایگزین‌های گیاهی جایگزین گزین.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. «انا مصطفی، دانشمند علوم غذا در دانشگاه ساسکاچوان کانادا می‌گوید:

گفت: داخل نمی شوم. کیبه توپ‌هایی از سرخ‌شده و ادویه است که آن را با گوشت، نخود، و واً هرچیزی پر کرد. او در آینده‌ای را متصور می‌کند که در آن گوشت و گیاه بیشتر می‌خوریم می‌خوریم که بهترین یای خود را نشان می‌دهد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما