عکس های رسمی از شاسی بلند جدید لکسوس منتشر شد

[ad_1]

روآرو- در سال 2021 است که لکسوس از کراس اوور الکتریکی آینده رونمایی کرد wb 450e این خودرو در سال 2022 به عنوان جدیدترین شاسی بلند خود شناخته شد و اکنون عکس هایی از آن منتشر کرده است که از نزدیک به طراحی این خودرو به خصوص در قسمت عقب قابل مشاهده است.

به گزارش فرارو، لکسوس گفته است که قصد دارد کل کراس اوور برقی RZ 450e را در بهار امسال عرضه کند. تصاویر قبلی این خودرو اغلب تار هستند و رندر تصویر از نظر تاریخی غیرقانونی است، اما اکنون خودروساز ژاپنی سه تصویر از موتور منتشر کرده است که باعث می شود در کناره ها و پشت آن به وضوح دیده شویم.

عکس های رسمی از شاسی بلند جدید لکسوس منتشر شد

با انتشار عکس ها مشاهده می شود که شاسی بلند لکسوس نیز ظاهری مشابه دارد. TOYOTA bZ4x 5 در SUV و خانه سولتررا هر دوی این گذرگاه ها از یک پلت فرم e-TNGA استفاده می کنند. بنابراین، می توان تخمین زد که اکثر کراس اوورهای برقی RZ 450e روی همین پلت فرم نصب خواهند شد. با این حال، شاسی جدید لکسوس دارای قاب C مشکی است که آن را کمی شیک تر می کند.

عکس های رسمی از شاسی بلند جدید لکسوس منتشر شد

TOYOTA bZ4x 5 در SUV

عکس های رسمی از شاسی بلند جدید لکسوس منتشر شد

خانه سولتررا

اما بعداً لکسوس نسخه کاملاً متفاوتی از کراس اوورهای الکتریکی آینده سوبارو تویوتا داشت. RZ 450e با جابه‌جایی بین دو چراغ، نوار ساده و باریکی دارد که به گلگیرهای خودرو می‌رسد. همچنین یک جلوپنجره برقی در قسمت جلوی لاستیک وجود دارد که نوعی از هر دو مدل تویوتا و سوبارو است. همچنین تصاویری از قسمت جلویی RZ 450e از یک سازنده ژاپنی را دیدیم که ظاهر جدیدی از نوع شیشه جلو دوکی با دهانه در پایین و ورودی های عمودی در دو طرف دارد. صورت تیزی دماغه و تیزی سر نیز باعث جذابیت بسیار زیاد خودرو شده است.

عکس های رسمی از شاسی بلند جدید لکسوس منتشر شد

با این حال متاسفانه هیچ تصویری از فضای داخلی شاسی بلند جدید لکسوس اعلام نشده است. موقعیت معقول و مجلل ممکن است به معنای داشتن تکنولوژی و مواد بهتر نسبت به محصولات تویوتا و سوبارو باشد. از طرفی موتور RZ 450e هنوز ناشناخته است. کراس اوورهای bZ4X و Solterra هر دو با قدرت 215 اسب بخار (160 کیلووات) با یک ژنراتور دو محوره در دسترس هستند، اما از نظر ما چنین خروجی برای لکسوس جدید کم به نظر می رسد. ما همچنین جزئیاتی از باتری RZ 450e نداریم، اما تویوتا bZ4X با بسته 72.8 کیلووات ساعتی موجود است.

عکس های رسمی از شاسی بلند جدید لکسوس منتشر شد

خودروساز ژاپنی لکسوس در سال 2021 موفق شده است بیش از 760000 دستگاه خودرو به مشتریان خود تحویل دهد که 6 درصد بیشتر از سال 2020 است. آمریکای شمالی با حجم تقریبی 332000 دستگاه بزرگترین بازار است که در چین با حدود 227000 دستگاه ساخته شده است. لکسوس همچنین با حدود 260000 وسیله نقلیه، رکورد جدیدی را برای تحویل خودروهای برقی به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشت. تا سال 2030، این شرکت قصد دارد تا سال 2030 تمام وسایل نقلیه خود را که در اروپا، آمریکای شمالی و چین فروخته می شود، بین تمام خودروهای الکتریکی توزیع کند.

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما