ناگلزمن با تمام توان به بارسلونا حمله خواهیم کرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ با کسب امتیازات لازم صعود خود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان تیم اول قطعی کرد و فردا بارسلونا را در جشن جشن برگزار می کند. از طرفی بارسا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید با پیروزی این بازی را ترک کند. البته اگر بنفیکا مقابل دیناموکیف متوقف شود، بارسا می تواند راه زیادی را طی کند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ گفته است که قصد دارد به تعدادی از ستاره خود استراحت دهد.

سرمربی با استعداد و جوان بایرن در خبر این بازی گفت:“بارسلونا بازیکنانی در جهان دارد و آنها در تلاش هستند تا فردا برنده شوند. آنها باید برنده شوند و من می دانم که آنها برای پیروزی چه خواهند کرد. هدف اصلی ما برای ما این نیست که هدف ما این است که بارسا را ​​از جام حذفی کنیم.” برای بردن به بایرن می‌روم، اما من همچنان بارسا را ​​مدعی قهرمانی می‌دانم.”

ناگلسمن ادامه داد:لاماسیا (آکادمی بارسا) همچنان به آموزش کارکنان خوب ادامه می دهد. اگرچه بارسا تیمی از سه یا چهار سال پیش نیست، به نظر من آنها هنوز یک تیم قوی و با تجربه هستند. به عنوان مثال، فرانکی دی یونگ در هافبک بارسا یکی از این تیم هاست. بهترین های دنیا و تنها چیزی که من می بینم تیمی است که در راه است. بارسا و مدت زیادی است که با این تیم کار نکرده است. در چند بازی دیدم بارسا بیشتر و بهتر فشار می آورد. آنها در این زمینه فعال تر شده اند. اما از طرفی فضای پشت خط دفاعی او را بیشتر از قبل خالی می کند، زیرا پوشاندن کل منطقه دشوار است.» در کل بازی فوق العاده خواهد بود.

مورد لئون گورتزکا: لئون بدشانس بود و نتوانست دوباره تمرین کند. البته برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گنابری نیز در حین بازی با دورتموند دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شد و فردا به میدان نخواهد رفت.

سیستم چرخش:با تمام توان مقابل بارسا بازی می کنیم و بهترین تیم ها را می فرستم.» از این نظر، بنفیکا راحت است.

خیر:گورتزکا، گونابری، کیمیش، چوپو موتینگ و سابیتزر را نخواهیم داشت.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما