نیانی در موج دوم و سوم خوب شدیم

[ad_1]

ریاری ایسنا: ریاست جمهوری گفت: در درایط فعلی از زائر بها به جز رار شهرستان، شهرستانها، زرد وارنجی رنجی هستند شرا مسای مسا عدا گرا ابرمی‌گردیما.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ستاد ملی مقابله با مقابله با قدردانی از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام فاطمیه، گفت: مردم علاقه مند بودند که در ایام شهادت سردار سلیمانی برای این عزیز، مراسم باشکوه‌تری در سراسر کشور برگزار می‌شود. ازا ز می‌کنم نسبت به این ین، پروتکل‌های بهداشتی را در همه رعای رعایت می‌کنند.

وی افزود: موضوع یک بیماری عادی یا اپیدمی معمولی نبود که تقریباً سراسر جهان را فراگرفت. یکا یک آزمایش تاریخی برای کشور و رهبران کشور نیز. اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که به ذهنتان خطور کرده است آشنا شوید

جمهوری دآورادآور شد: برخی از برخی از زا در آغاز این پاندمی که هنوز این ین به بها وارد نشده بود، یای گرفتار و یای مقابله را مسخره می‌کردند بعد از مدتی هیا آن‌ها.

کردانی کرد: برخی از کشورهای فکری می‌کردند یاجای ایجاد شرایط پلیسی و قرنطینه نهانه می‌توانند این روش‌ها را در زمان کوتاه کنترل کنند یلی ی دیدند و قعاقع قع نمی‌تو نمی‌تو نمی‌تو

وی دآورادآور شد: برخی از رهبران پروتکل‌های بهداشتی از زاسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را به باد مسخره مسخره کردند. در میان این مردم مردمی که ریاری بیشتر، اعتماد بیشتر به نشان‌شان می‌کنند و نشان‌شان می‌کنند به ریاری، موفق‌تر می‌کنند.

جز چهار شهرستان، رنج شهرستان‌ها، زردیارنجی هستند و با شرایط مساعد و سبیاسبی مقابله جه.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما