نیانی متخصصان اطفال در ملمان از بروز بروزلائم جدید اومیکرون در نان

[ad_1]

وجودا وجود دارد حدود ۲۲ از همه‌گیری همه‌گیری کرون،ا، نان این ویروس «مرموز» متخصصان و پزشکان را غافلگیر گیر. ئملائم ۱۹ ۱۹ در بینان و وان با علائم مشخص شده یا قبل در بین بزرگان متفاوت است.

به گزارش یورونیوز ، جمهوری، و سویه سویه ومیکرون ومیکرون به‌ویژه بین نان نگرانی والدین و نان اضافه شده است. در یک رستارستان مخصوص اطفال در حومه شهر بُن ملمان، نان حوادث را در کودکان مبتلا به اومیکرون هده‌اهده کرده‌اند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که هنگام راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟ Ps Se بچه‌ها در سنین یین‌ترایین‌تر بیش‌تر به مسموم خونی خونی نوع Se (Sepsis یا همان گندخونی، بدن است که سراسر بدن را به دلیل وجود می‌آید می‌آید)

شدت مریضی در این دست از کودکان بالا است و داروهای مصرفی به تزریق سرم زاز پیدا می‌کنند چرا که نوشیدنی و یا نوشیدنی راندارند. اما معمولا این بچه‌ها به مشکلات مشکلات رار ر.

دکتر گرد هورنف، متخصص اطفال در بیمارستان سنت آگوستن شاکند اشاره به موارد بالا می‌کند که حاد تنفسی را به یای می‌زند که در جریان اول کوید شاهدش هدش، وجود وجود دارد. املایم اومیکرون در میان خردسالان خفیف‌تر است و بیشتر آن‌ها کار می‌کنند حتی اگر به رستارستان هم کشیده شود، لا به آی (بخش مراقبت‌های ویژه) کشیده می‌شود. نان و نوزدانی که در رستارستان ن می‌شوند در مقایسه با بزرگسالان به دستگاه‌های درمانی نیاز به مصنوعی (وانتیلاتور) پیدا نمی‌کنند.

اما عوارض کووید کوید محدود بیماریهای جسمی نیست. به اعتقاد دکتر گردهورنف تلات روحی-روانی ناشی از همه‌گیری و وای اجتماعی به‌وجود آمده هم می‌تواند تأثیر مخرب بسزایی آینده آینده نان داشته باشد.

تیلاتی که متخصصان اطفال در بین این سنی هده می‌کنند در ارتباط مستقیم با خود ویروس، که با تدابیر جانبی و یای آن مرتبط است. «عدم دادل روحی» دومین مولفه رایج بین کودکانی بوده است به این رستارستان در درلمان مراجعه کنند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. طبق رهارهای رسمی در آلمان تا حدود درصد درصد ز ز سنی ۵ ۵ا ۱۱ سال حداقل یک دُز کسناکسن را دریافت کرده اند. حدود ۶۰ درصد سنی ۱۱ا ۱۷ سال این کشور هم دُز کسناکسن زده‌اند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما