وایسه سری های مختلف گوشی گوشی های سامسونگ از دهانواده S و A تا F & زومیت

[ad_1]

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

کسیلی، مهم‌ترین گوشی گوشی سامسونگ در ۵ سری کسیلکسی S ‌‌Z، ‌A، ‌M و Note عرضه می‌شود. ست سری یایل‌های سامسونگ، نوانوادهی گلکسی S است که این برند را مامل می‌شود. یای سری نوت نیز یلیل برخی بابلیت‌ها مانند قلم هوشمند، راران زیادی دیارند. شرکت کره‌ای در آذر ۱۴۰۰ اعلام کرد که از خانواده‌ای نوتاهد هد و مام قابلیت‌های دیگر این سری به گلکسی اس ۲۲ اولترا ا ضافه فه شد.

هرکسی سری کسیلکسی S و Note in Note in ردارد، گوشی های دیگر هم ردارد که هر مام قابلیت ها و تات متفات متفاوتی دارند. ادامه با ما همراه باشید تا وجه وجه کد مام از اینا و وتهاوتهای آن ها باهم را بررسی کنید.

وینیاوینی که در این ایناله هیداند

سری کسیلکسی S

کسیلکسی اس ۲۱ اولترا در برابر برلکسی کسی، اولترا و کسیلکسی اس ۲۰

یای یانوادهی کسیلکسی S سامسونگ سری‌های گوشی‌های هوشمند مسونگام‌سونگ هستند و می گویند که در مگذام کردن این ها از رتارت فوق هوشمند (فوق هوشمند) الهام شده است. این نوانواده ساختار سخت‌افزاری بسیار قوی و از زلوژی‌های جدید و پیشرفته می‌برند می‌برند. به‌طوری‌که مسونگام سونگ برای رقابت با برندهای دیگر، حتی یای اپل از گوشی‌های این سری می‌گذارد.

If you want to know more about S را از سایر گوشی‌های رقبا متمایز می‌کند، ریاری سامسونگ مسونگا شرکت زنده‌یازنده‌ی تراشه‌ی شه‌یالکام برای استفاده از این‌های سری ا. مسونگای سامسونگ در خانواده گلکسی معمولاً اولین گوشی‌هایی هستند که با پردازنده‌های پرچمدار آن سال به زازار عرضه می‌شوند. برای ارتباط با برا یای اول در درای‌شمالی صدق می‌کند، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

مسون‌گام در ساخت سری‌های کسیلکسی، علاوه بر پردازنده‌های پرچمدار، از قوی‌ترین زنده‌های گرافیکی، کیفیت‌ترین ماژول‌های دوربین و بهترین صفحه‌نمایش نیز می‌کند.

مرتبط الهي:

هر کسی ده سال گذشته همیشه یکی از زای خانواده‌ی گلکسی S رقیبی یای گوشی گوشی هوشمند هوشمند یال یا یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های یال کسی است. گوشی کسیلکسی اس مسونگام سونگ پرفروش‌ترین، اندرویدی اندرویدیا به این لحظه به‌شمار ر.

اولین گوشی سری کسیلکسی در سال ۲۰۱۰ معرفی و سری نیزانوادهی گلکسی اس ۲۲ شامل اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا است. ابدیهیل تر اولترای این خانواده بزرگ‌ترین،، و ن‌ترینان‌ترین گوشی در این سری است.

در کل، اگر فکر کنم یکی از بهترین یای اندرویدی هستید و یای از نظر مالی، جدیدترین یای خانواده گلکسی S می‌توان بسیار مناسبی برای شما انتخاب کرد.

E FE خانواده گلکسی S

کسی کسیلکسی S20 FE سامسونگ دست دست

این گوشی‌های پرچمدار را از سری ۲۰ به نسخه E FE (فن ادیشن- Fan Edition) می‌گویند. این امکانات و وابلیت‌های محدودتر و قیمت یین‌ترایین‌تر، کاربران را هدف قرار می‌دهند که به‌دنبال هستند. یای اقتصادی از زانوادهی دهیار رلکسی اس‌ها هستند.

سری کسیلکسی کسی

Samsung Galaxy Note 20 Ultra Samsung کسیلکسی ۲۰۲۰ اولترا سامسونگ به رنگ رنگ برنز

در ابتدای عرضه‌های سری کسیلکسی نوت، ریاری این خانواده از زامسونگ را به‌خاطر اندازه، تات و طراحی متفاوت با سری گلکسی، به پاسخ گفتن. این گوشی‌ها بزرگ‌تر از یای سری S و و یایشهای ی یراهای یادداشت‌برداری، حیاحی و سایر کارهای خلاقانه نهارند.

ایده‌ای ختاخت گوشی هوشمند بزرگی با قلم ماخلی آن آن نان احمد به نظر می‌رسید زیرا عشق به پول ریشه انواع بدی هاست.

گفت : من خدای من هستم . اسرائیل و خدای اسرائیل و خدای اسرائیل.»

مرتبط الهي:

املین سری کسیلکسی کسی مسونگامسونگ در سال ۲۰۱۱ با دو ویژگی برجسته معرفی شدند: یشایش ۵ و ۳ اینچی اینچی و نیانی از قلم S-Pen یا استایلوس. بزرگی یشایش و پشتیبانی نرمافزاری از کاربرد قلم، اعصاب این سری گوشی به محبوب نیانی تبدیل می شود که تبل تبلتی کوچکتر از بابلیتهای کامل یک هستند.

قعاقع، جسارت سامسونگ برای عرضه‌ی این دو ویژگی خاص، تا برندهای دیگر را به یدالید یدایی با صفحه‌نمایش‌های بزرگ و ملم به ارائه می‌دهد. توقف توقف یدلید گوشی‌های خانواده‌های نوت سامسونگ، گلکسی کسی و کسیلکسی ۲۰ اولترا آخرین گوشی‌ها از این سری می‌شوند.

کسی کسیلکسی Z

لولای یلکسی زد زدلد د

مرتبط الهي:

هرکسی سری کسیلکسی Z سامسونگ لوکس‌ترین و ن‌ترین‌ترین سری از خانواده‌های گلکسی هستند که یشایش بزرگ داخلی یارند.

مام گوشی‌های تاشو سامسونگ با خلاقیت و نوآوری رار زیاد به این خانواده تعلق دارند و مرز گوشی‌های یای هوشمند و ت‌هلت‌ها را به زان می‌آورند.

احرف گوشی از زنوادهی سامسونگ حرف Z را یدک بکشد، به این معنی است شوایشی تاشو گفت: داخل نمی شوم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که آن را می خوانم.

درحال‌حاضر، دو نوع تاشو در میان محصولات تامسونگ دردارد. اولی یانوادهی زد دلد است که هریاهری شبیه به گوشی است یلی دارد و سپس نندانند بچه‌ابچه‌های به طرف ز و به هیاهی شبیه به تلت تبدیل ت می‌شودل ت. دلد 3 آخرین گوشی تلفن از این سری است و مسونگام‌سونگ آن زاحی‌ آن را از شیشه‌ای ن زکیازکی بهره می‌برند که ومتر ومتراوم‌تر است و تا اندازه‌ای دردناک‌ها بابت بتل یل یل یل یل یل یل یل یل یل یل یل یل یل یل یل است. یل یل یل حیاحی دوم یا خانواده‌ی زد یپلیپ، از وسط تا می‌شوند و دو بخش ییالایی و پایین صفحه نمایش روی هم رار ر. این حیاحی باعث می‌شود تا ارتفاع ع نصف نصف شود جابجایی آن حت‌تراحت‌تر شود.

ازآنجاکه فناوری ساخت گوشی‌های تاشو فناوری بسیار پیشرفته است، هنوز این دستگاه‌ها اطلاعات زیادی در نیستند. همچنین، به‌دلیل این گوشی‌های ساخت پیشرفته‌شان بسیار گران ن. این‌حال، همان‌طور که اشاره کردیم، مسون‌گام‌سونگ معتقد است در آینده از آن‌ِ این گوشی‌ها است. هر کس اگر هیداهید کمی وترلوتر از بقیه با فناوری پیش رو ببینید، گوشی‌های گوشی‌های زانوادهی گلکسی Z می‌توانند بهترین انتخاب را انتخاب کنند.

سری کسیلکسی A

One UI ربری UIایش ربریاربری One UI در گوشی گلکسی A72 و گلکسی A52 سامسونگ در حالت ایستاده

هرکسی سری گلکسی سامسونگ، گوشی‌هایی میان‌رده‌شده از این پس پس از گوشی‌های پرچم‌دار سری S و و Z، بهترین‌ها و زیباترین طراحی‌ها را دارند. هرکسی برای پاسخ به نیاز مشتریان سری اقتصادی، یای مقرون گکسی را معرفی کرد که یسه‌بایسه‌با گوشی‌های پرچمدار ر. تات فنی ضعیفتر و واژول دوربین کیفیت کیفیت این تریایینتری راندارند.

کسیامسونگ در سال ۲۰۱۴ اولین سری یای گلکسی A را با الهام گرفتن از رتارت آلفا (آلفا) رونمایی یی. این خانواده دهلیل امکانات و قابلیت های یاد و قیمت سبابستقب ستقبا استقبال زیاد کاربران شدند و به فروش چشمگیری در زازار گوشی‌های اندرویدی دست زدند. گوشی در سال 2019 سه، A10 و A50 و A20 را نمی‌دانند 75 میلیون دستگاه دشت‌اشته‌اشند. این امر انگیزه‌های لازم را برای سامسونگ به‌وجود آورد تا برای عرضه‌ی یای باکیفیت‌تری از این خانواده بیشتر شلش کند. یل‌های مختلف این سری از زا به منطقه‌ای بسته ممکن است وتاوت باشند.

برخی از خانواده‌های گلکسی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش شرکت‌کنندگان. یای قوی‌تر از این افراد باضربی از ۱۰ و مدل‌های ضعیف‌تر نیز با اعداد تک‌رقمی مشخص می‌شوند.

گکسلکسی م

هرکسی ام م و کسیلکسی ام ۲۰ / galaxy M30 and M20

کسیامسونگ خانواده گلکسی M را یای اولین بار با عرضه M10 و M20 در فوریه ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ ودامه‌ای سری J معرفی کرد. این گوشی‌ها که با الهام از زلمه‌ای هزاره (هزل هزاره) نامگذاری شدند، در ابتدا تنها به‌صورت اینلاین فرو می‌شدند و از مشخصات و حیاحی بسیار شبیه به نوانواده‌ای گلکسی هستند.

مسون گامسونگ در یدلید این اینانواده از زای هوشمند، خودلاوه‌بر سنسور اثرانگشت نگشت. عمر زیاد باتری همچنین قطعات می‌کند و باتری‌های پرظرفیتی پرظرفیتیا در این مکان‌ها جای دهده است. اما بهدلیل امکانات و قابلیت‌های کمتر درمقایسه‌با گوشی‌های گلکسی A، را با قیمت ارزان‌تری برای عرضه عرضه می‌کند. 20ای مثال، گوشی M20 زم دران از باطری بزرگ 5000لی‌امپرساعتی می‌برد؛ دو گوشی A70 و A50 از سری گلکسی A به ترتیب تری‌هاتری‌هایی 4500، 400 ی‌آمپری‌سلی‌آمپری‌ساعتی در شتند.

M50، قوی‌ترین گوشی‌های کسیلکسی M، به تری‌اتری ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و یک بار شارژ بیش از ۲ روز مام م. کسیلکسی M30 نیز یکی از گوشی‌های باکیفیت خانواده گلکسی M است که از رم ۴ بابایتی و فظه‌یافظه‌ای ذخیره‌سازی گیگ بابایتی می‌برد ولاوه‌بر دوربین اصلی، دوربین ۱۶ پیکساپیکسل.

یاوت‌های دو خانواده‌ی کسیلکسی A و کسیلکسی M

دوربین کسیلکسی ام ۳۲ و ولکسی ای ی

هرکسی از سری کسیلکسی A و گلکسی منظر نگاه و کمّیّت تفاوت‌هایی باهم دارند که دادامه به معرفی می‌پردا می‌پردازد:

  • مسونگام‌سونگ در طراحی گوشی‌های سری گلکسی M توجه نیانی به ظاهر و زیبایی این مدل‌ها وارد و آن‌ها می‌شود. باتری بزرگ‌تر و با ظرفیت‌تر می کند می کند وقتلی درمقابل برای طراحی و ساخت سری گلکسی یک وقت و و هزینه‌ای را صرف می‌کند ییایی این نوانواده ده. ز یای سری کسیلکسی A از زاد پلاستیکی باکیفیت ساخته شده و ول پشتی رنگا رنگ طراحی زیباتری دارد.
  • سنسور اثرانگشت کسی یشایش گوشیهای گلکسی A قرار گرفته است ست اما این سنسور در گوشی‌های گلکسی M (در صورت وجود داشتن) معمولاً کنار گوشی‌ها جا دارد.
  • هرکسی سری گلکسی بیشتر از زای سری M برای بازارهای بین‌المللی ی بیشتر از آن‌ها از 5G پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر درباره M32 و M42 و M52 ز را در فیس‌بوک بیابید شبکه ی 5G نیانی می کنند.
  • هر کدام از گوشی‌های خانواده‌ای گلکسی به بابلیتی بهام سامسونگ ناکس، که امکان دارد ظتاظت بیشتر از دههادههای شخصی شخصیاربر ربرا فراهم می کند. امسونگ ناکس در واقع با ایجاد فولدری مخفی به ربربر اجازه می‌دهد عکس‌ها، مِهلم‌ها و مه‌هامه‌های شخصی خود را از افراد دیگر دور نگه‌دارد. این بابلیت برخی از زای سریلکسی M وجود ردارد.
  • کسیانوادهی گلکسی M درمقایسه‌با گوشی‌های سری کسیلکسی A عموماً زنده‌یازنده‌ی قوی‌تری سیستم ها هستند و درنتیجه، برای یاربرد گیمینگ، گزینه های مناسب تر مورد توجه قرار می گیرند.

سری کسیلکسی F

galaxy-f

هرکسی سری گلکسی F جدیدترین جدیدترین های ارزانقیمت سامسونگ را شامل می شود که یای رازار ر ی ی و زا از یای 4G پشتیبانی نی. این سریند گوشی‌های سری گلکسی M و گلکسی A، هدف هدف از ارائه گوشی‌هایی با عملکرد مطلوب وب قیمتی طر حیاحی شده است. هرکسی سری گلکسی F در بازه‌های قیمتی ارزان‌تر از ۲۰۰۰۰ روپیه (۲۷۲ رلار) میان‌رده‌های اقتصادی هستند که این سری را از سری M و A یزیز می‌سازند، دوربین‌های یل فی اصل را دارند.

جمع بندی

باتوجهبه‌ها و امکانات هر سری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ و می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد گوشی‌های گلکسی S برای آن دسته از کاربران مناسب است که برای سختافزار قدرتمند، سرعت پردازش، کیفیت چشمگیر لنزهای دوربین و قابلیت‌های نرم‌افزاری سطوح بالا و پایین‌تر قیمت‌گذاری می‌شوند. زال از گوشی‌های سری نوت نیز ببرند. هرکسی سری کسیلکسی Z می‌تواند گزینه‌های جذابی برای کاربران باشد که به وتاوت و یز‌بودنایز‌نبودن علاقه‌مند باشند.

مرتبط الهي:

گفت: داخل نمی شوم.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما