پاسخ گواردیولا به یک موضوع کلیدی در آلمان

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی پس از قطعی شدن حمایت شاگردان پپ گواردیولا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب به مصاف لایپزیگ می رود و این دیدار برای آنها حکمی است. از سوی دیگر لایپزیگ برای صعود به لیگ اروپا باید برابر منچسترسیتی پیروز شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لایپزیگ گفتهر بچه‌ای که فردا بازی می‌کند می‌خواهد برنده شود و ما به لیگ قهرمانان اروپا احترام می‌گذاریم. هر بازی یک فرصت عالی برای موفقیت است. ما می‌توانیم خیلی بهتر کار کنیم و بازیکنان می‌دانند. فردا روز دیگری است ما باید آن را بهتر کنیم.

مقابل لایپزیگ برای امتیاز بازی نمی کنیم و به دنبال صعود هستیم. این یک بازی آموزشی خوب برای ما است. به لایپزیگ رفتیم، شام خوبی خوردیم و صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتیم. آنها فصل ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشتند، اما با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن باید 2-0 یا 3-0 می بردند.

بازی پس از بسته شدن در و ظهور یک ویروس جدید کرونا در اروپا“ما هیچ استثنایی برای مردم نداریم. پیاده روی می کنیم، به رستوران می رویم، زندگی معمولی داریم. این حادثه یک سال و نیم گذشته اتفاق افتاد و باعث شد بسیاری از مردم جان خود را از دست بدهند. وضعیت بهتر شده است و احتمال مرگ افراد پس از آن کمتر شده است. دریافت هر واکسن دیگری که بسیار مهم است.

ویروس جدید در اروپا در حال افزایش است و مقامات می گویند باید در خانه ماسک بزنید. ما باید خود را با شرایط وفق دهیم. از طرفی باید مراقب باشیم و همه چیز را برنامه ریزی کنیم. نگرانی در آلمان مایه تاسف است. به گفته رئیس جمهور، ماسک و کراوات باید ساخته شود. ما عاشق بازی با هواداران هستیم. پلیس آلمان پس از بسته شدن در تصمیم گرفت بازی کند.

من دکتر یا دانشمند نیستم. از آنچه در مورد این وضعیت خوانده‌ام، مردم می‌گویند کووید برای همیشه مثل سرماخوردگی باقی می‌ماند، اما وقتی واکسن می‌زنی همه چیز تغییر می‌کند. شما فقط باید خود را تنظیم کنید و تا آنجا که ممکن است یک زندگی عادی داشته باشید.

شرایط کوین دی بروین“مثل همیشه، او باید برای شغلش بجنگد. او مجبور نیست چیزی به من بگوید، باید نشان دهد که برگشته است. کاری که در پنج سال گذشته انجام داده است. حضور او برای تیم مهم است و این ایلکای گوندوگان درباره چیست.» و آنها برناردو سیلوا را به خوبی می شناسند.

عملکرد معلمان آلمانی“یولیان ناگلزمن در بایرن مونیخ است. سرمربی ساوتهمپتون بی نظیر است و رالف است. مربیان آلمانی بهترین هستند و من چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته ام.”

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما