پیروزی چالش برانگیز پیاسگی با درخشش امباپه (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم پاری سن ژرمن ، پس از تصور غیرقابل تصور هفته نهم مقابل رن ، امشب بازی هفته دهم خود را در برابر آنژ رده چهارم انجام داد. تیمی که بدون فکر کردن در این فصل موفق شده و به دنبال توقف تیم در غیاب ستاره پاریسی است.

مائوریسیو پوچتینو تیم خود را به بازی امشب بدون حضور لیونل مسی و نیمار و سرخیو راموس در ترکیب فرستاده است. لیونل مسی و نیمار به همراه تیم ملی خود در جام جهانی صبح امروز حضور دارند و امشب وارد پاریس می شوند و غیبت آنها در بازی مقابل آنژه قابل پیش بینی است. سرخیو راموس که دو روز پیش در لیست اعلام شد ، سرانجام با بازگشت پزشکان محروم شد.

در غیاب مسی و نیمار ، ما شاهد تشکیل مثلثی از رافینیا ، امباپه و ایکاردی در خط باورنکردنی پاریس هستیم. تیم پوچتینو که در هفته نهم شکست خورد ، آنجلو را برای آنژه گل 36 دقیقه ای به ثمر رساند. تیم مهمان با همان هدف به یک اتاق قفل شده می رسد.

پاریس چاره ای جز پیروزی در خانه نداشت و پوچتینو آن را به خوبی می دانست. اگرچه نیمار و مسی را در این گروه ندیده ایم. در دقیقه 15 نیمه دوم ، تیم میزبان همچنان به تساوی نرسید تا پوچتینو تصمیم گرفت دو تعویض انجام دهد و جورجینیو وینالدوم و خوان برنات هدایت آنها را بر عهده گرفتند. چند دقیقه پس از این دو مبادله ، پاری سن ژرمن بین امباپه و پریرا بازی را به تساوی کشاند.

تساوی 1-1 نتیجه ای نیست که پس از شکست دو هفته پیش هواداران پاریسی را در خانه خوشحال کند. تلاش پاریسی ها بالاخره با رسیدن به آخرین دقیقه نتیجه داد و این بار کیلیان امباپه در نقش خود مهاجم به عنوان اولین مرد عمل ظاهر شد. si.

در دقیقه 85 بازی ، یک پنالتی برای پاریس در خط حمله توسط هند کاپل اعلام شد. ضربه ای که امباپه در دقیقه 87 پشت سر آن ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد. پاری سن ژرمن با این گل موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد. شاگردان پوچتینو امشب با 27 امتیاز 27 امتیاز کسب کردند و با 9 امتیاز دور از تیم دوم (لنس) شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را تقویت کردند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما