پیولی لیورپول شکست ناپذیر نیست

[ad_1]

کد خبر: 1796105/42 ib

زمان: 20:16
1400/09/13 در حب

بازدید: 3,458 ib

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان به موفقیت تیمش در لیورپول افتخار می کند.

میلان به عنوان “ورزش سه” امروز موفق شد با گل های فرانک کاسیر و الکسیس سائل ماکرس و به طور موقت قهرمان ایتالیا، سالرنیتانا را از آن خود کند. روسونری برای حفظ جایگاه خود در این هفته چاره ای جز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد و استفانو پیولی مدعی است که تیم مرسی شکست ناپذیر نیست.

استفانو پیولی گفت: به موفقیت و پیروزی افتخار می کنم زیرا برخی فکر می کنند امتیازات ما در این مسابقات تضمین شده است. البته با توجه به زمانی که ایجاد می کنیم، بهتر است به اهداف بیشتری برسیم، اما میلان امروز شاهد رشد، امنیت و رشد بوده است. من از ساختار مدیریت جریان بازی و ایجاد فضای رقابتی بدون ریسک زیاد قدردانی می کنم و باید این روند را ادامه دهیم.

حدس می زنم یک مسابقه دیگر روی میز باشد. من صمیمانه امیدوارم تیم های بیشتری مانند یوونتوس، رم و لاتزیو به جمع چهار تیم برتر و روی جدول نزدیک شوند. این جزئیات کوچک است که سرنوشت فصل را تعیین می کند و مصدومیت ها و رقابت های اروپایی در کلاس اسکودتو تاثیر مثبتی خواهد داشت. این دومین سال متوالی است که فصل را خیلی خوب شروع می کنیم، اما باید همین طور ادامه دهیم.

بازی بد با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا؟ لیورپول از تحویل مستقیم استفاده کرد و با حمله سه نفره خود سرعت بازی را تغییر داد. آنها تیمی هستند که می توانند در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

ما می خواستیم یک فصل صعود داشته باشیم و اکنون فقط تلاش می کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم. می دانیم که لیورپول برای ما مشکل ایجاد خواهد کرد، اما باید به فضا نگاه کنیم، زیرا حریف همیشه نمی تواند یا قادر به دفاع نیست.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما