چند پیشنهاد برای یل بزرگترین گیاهخواران

[ad_1]

موجود در غذاهای گوشتی گوشتی بهتر است که بدن را جذب کند. وجود این گیاهخواران می‌تواند از سبزیجاتی خاص بهره‌مند شود و به کار بندد تا بهتر جذب بدن شود.

به گزارش دویچه وله، این آهنگ سبزیج معمولاً در بدن افراد کلسیم و تهات‌ها ترکیب می‌شود و این ترکیبات مانع از آن می‌شوند و جریان خون می‌شوند. مینامین ث جلوی این روند را می‌گیرد و از این روش مصرف نان غذاها و مواد غذایی که ویاوی آهن و مینامین ث هستند، جذب می‌شود. نوشیدنی، یای سیاه و نیز اثری بازدارنده در جذب آهنگرند بهتر است که با غذاها صرفاً صرف شود.

کدو کدو

تخم کدو از زله مواد خوراکی است که آهنادی دارند. هر صد تخمک کدو ویاوی ۱۲ نیم نیم یگرملیگرم یگرم است. مین‌هامین‌های آ، ب، ث، یای و همچنین اسیدهای چرب اشباع‌شده از سایر صصاص مهم کدو، مصرف‌کنندگان را سودمند و می‌سازند.

کنجد

هر یکصد گرم کنجد ویوی 10 میلی‌گرم است و از این رو روان از آن نان یکی از مواد سرشار از داد د. منیزیم، سیملسیم، مین ب، پرورش دهندگان می توانند از ایای چرب اشباع شده باشند.

نتارانت

آنه‌های آمارتان نیز سرشار از آهنگ است در هر گرمی از این ینانه‌ها ۹ ی‌گرملی‌گرم یگرم موجود است. همچنین نوشیدنی نیز یای مصرف دانه‌های آماری است که از آمریکای جنوبی وجود دارد. نتارانت از زای یاهی، اسیدهای چرب اشباع شده است. سیملسیم، و همچنین اسید آمینه لیزین (سازنده بدن بدن) از دیگر صاص مفید رارانت نت.

عدس

انواع مختلفی از آن وجود دارد از زله هاکی‌های گیاهی سرشار از آهن است. هر صد گرم عدس ویاوی ۸۸ یگرملی‌گرم یگرم است ست. افزون بر این عدس عدس رار مغذی و برای پرورش است.

پسته

پسته ز از زاد خوارکی است که آهنگ دیادی دیارد. در هر یکصد گرم ۳۷/۷ ۷۷ گرم یگرم موجود است. به منظور فشار خون بالا، توصیه می‌شود که ز یای شور خودداری کنند و پسته‌ای خام کنند.

پرک دوسر پرک

در هر یکصدگرم جوی دوسر کوبیده شده ۴/۴ ۴ یگرملیگرم یگرم آهن ررد. این ماده‌ی خوراکی علاوه بر وهان،، ویتامین ب و همچنین داد معدنی، منگنز منگنز ست است. تات علمی می‌دهد که جوی جوی دوسر شد ک هشاهش کلسترول در بدن پزشکی است.

اسفناج

تصور بر این ین که اسفناج پر از ز است. برابر پژوهشهای علمی هر یکصد گرم اگر حاوی وی باشد / ۴ یگرملی‌گرم آهن است که رار کمی، اما به‌مراتب کمتر از دیگر دیادی است که به آن‌ها اشاره می‌شود.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما