ییان رونمایی از سردار آزمون در ترکیب ایرلورکوزن

[ad_1]

پس از پیوستن سردار آزمون به ایرلورکوزن، حالا همگان در انتظار اولین حضور او در ترکیب این تیم تیم. جام جم ایرانی سیاه و قرمزها برابر آرمینیا بیله‌فلد اولین زیازی خود را برگزار می‌کند. این خبری است مج هله معتبر کیکر دهده است.

کیکر در رشیارشی جالب توجه، از زادگی بالای آزمون یای حضور در ترکیب ایرایر خبر دهاده است. این مجله با انتخاب تیتر “آزمون: یک لبخند و مراحل پایانی قبل از اولین بازی” از روحیه و انگیزه توقف پذیراپذیر سردار برای بازگشت به میادین خبر داده است. بلب کیکر و رشارش این ینله اه تمرین امروز تمریناجم ایرانی لورکوزن میخوا می‌خوانیم:

رار آزمون با گذشت هفته از ز به لورکوزن ، تات تیمی را آغاز ز. اگر همه چیز پیش برود ، ، او بخشی از ز تیم تیم بابل آرمینیا بیله فلد خواهد هد. از نظر نظر، او هنوز باید کمی کار ر. از نظر رچگیارچگی، او در حال حاضر راه درازی را پیموده است.

وقتی سردار آزمون نیم ساعت بعد از همکارانش وارد زمین تمرین در یای آرنا شد، لبخند روی صحنه ایرانی انجام داد. ۵ازیکنی که در زمستان با ۲.

الی این بازیکن ۲۷ ساله از زگشت زمین زمین و رار با توپ غیرقابل انکار ر. یای تعجب نیست، وا او از ز دسامبر بازی نکرده است. اکنون او در آستانه بازگشت به میادین است که اولین بازی او برای بایر نیز هداهد هد. ID از ابتلا به COVID-19 آسیب از ناحیه رباط و وقفه نیلانی در،، ا، یعنی این که فعالیت خود را از شرایط بازی می دهد که زودی زودی نان ن.

اگر همه چیز پیش، او و شنبه مقدّس بابل آرمینیا بیله فلد در د هداهد هد. هنوز هم در مورد دیدار آخرین هفته وضعیت و: هنوز چند هله دارد که آزمون می دهد آن‌ها را طی کند. ییدایی ببینیم که چه چیزی کافی است نه. اگر چنین باشد، به هر حال فقط یای یک ماموریت کوتاه خواهد بود

این مربی توضیح داد که او هنوز نداند بگوید که از چه انتظاری دارد. نان گفت: باید او را ببینم، حرکتش حرکتی حس کنم سپس تصمیم بگیرم نتظاهر انتظاراتمان در یطایط فعلی از او منطقی است خیرا خیر.

من اولین و آخرین و من آخرین و آخرین هستم. دوا دو روز پس از به بهلمان ، او بخشی از گروه سفر لورکوزن برای بازی در دورتموند در تاریخ فوریه فوریه بود. از آنها، یرغملیرغم دوره نبخشیانبخشی، او تا جایی که امکان داشته باشد درگیر این روندها باشد و در اردوی بوده است.

گفت: داخل نمی شوم. بدین ترتیب آزمون شلاش می‌کند تا در همان روز، لبخندی را بر لبان مربی اش نداند.

سه سه

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما