بازی های ویدیویی تسلا ایمنی خودرو را به خطر می اندازد & زومیت

[ad_1]

تسلا در آخرین به روز رسانی خود به افراد اجازه می دهد تا در هنگام حرکت در بازی ویدیویی در وسط ماشین بمانند. مطمئناً، این می تواند بیش از حد پیش برود، اما نه مگر اینکه حرفه ای باشید که بدانید او چه می کند. پیش از این، راننده تنها زمانی که ماشین پارک شده بود می توانست بازی های ویدئویی انجام دهد.

اما تابستان گذشته، یک به روز رسانی نرم افزاری منتشر شد که به نقل از نیویورک تایمز، امکان انجام بازی های مختلف را فراهم کرد، چه ماشین تعمیر شده باشد و چه نباشد. این امر باعث نگرانی جدی در مورد ایمنی خودرو شده است.

اصالت تسلا مدل 3 را بررسی کنید نام ها Sky Force Reloaded، Solitaire و Polytopia Racing در هنگام حرکت وسیله نقلیه روی صفحه لمسی پایه اجرا می شوند. فقط یک اسکریپت منتشر می شود تا تأیید کند که بازیکن راننده نیست، اما به نظر نمی رسد که این بیانیه دخالتی داشته باشد. رانندگان می توانند به راحتی روی “I AM A Passenger” ضربه بزنند و بازی های چالش برانگیز مانند Sky Force را هنگام حرکت ماشین انجام دهند.

بازی تسلا

حتی قبل از به‌روزرسانی، برخی از برنامه‌های تعاملی در خودروهای تسلا در حال حرکت بودند، از جمله طراحی صفحه و محتوای کارائوکه. البته در همین اپلیکیشن ها به راننده اخطار داده شد که نپیوندد زیرا ایمنی ترافیک به خطر افتاده بود.

صاحب یک تسلا مدل 3 پس از دانستن این که بازی را می توان در حین رانندگی بازی کرد، بروید NHTSA شکایت کرد البته این تنها شکایت تسلا نیست. این شرکت در حال حاضر با 59 شکایت از سوی مالکان خودروهای تسلا مدل 3 مواجه است.

یک کارشناس NHTSA به رویترز گفت که با این شرکت درباره ساخت یک بازی ویدیویی که می‌توان آن را روی دستگاه تلفن همراه بازی کرد، صحبت می‌کرد. این کارشناس گفت:

برخورد تصادف یک نگرانی خاص در وسایل نقلیه با طیف گسترده ای از فناوری ها مانند پارک های تفریحی است. ما از نگرانی رانندگان آگاه هستیم و در حال گفتگو با تولید کنندگان هستیم.

تسلا قوانین ایمنی خود را می داند. این شرکت نسخه ای از سیستم خدمات سطح 2 خود را به نام رانندگی کامل دارد. البته این شرکت رانندگان را مجبور می کند در استفاده از این ویژگی ها مراقب باشند.

بازی تسلا

دولت ایالات متحده نیز به این شرکت ابراز علاقه کرده است و اخیراً اعلام کرده است که در حال بررسی یک حادثه مربوط به یک خودروی تسلا به سبک راننده است که در یک شرایط اضطراری با خودروی پارک شده برخورد کرد. NHTSA همچنین به دنبال اطلاعات بیشتر تسلا در مورد اجرای آزمایشی برای تکمیل نسخه بتا (FSD).

مقاله مرتبط:

تسلا همیشه پیشرو در برنامه های به روز رسانی نرم افزار در صنعت خودرو بوده است. این شرکت حتی وسایل نقلیه خود را مانند گوشی های هوشمند تغییر داد. تسلا همچنین یک بازی ویدیویی کامل به نام Tesla Arcade منتشر کرده است.

تسلا از یک دوربین داخلی برای نظارت بر عملکرد خودرو در حالی که از حالت “فول خودکار” استفاده می کند، استفاده می کند که در حال حاضر در نسخه بتا است. این ویژگی وسیله نقلیه را در وسط خط قرار می دهد و به راننده اجازه می دهد تا از فرمان اتوماتیک استفاده کند و ناوبری را در جاده های محلی و خارج از بزرگراه کنترل کند. اما بیشتر خودروهای تسلا از دوربین برای ردیابی حرکات چشم راننده استفاده نمی کنند. به این ترتیب شما نمی توانید مطمئن شوید که آیا راننده در حال تماشای جاده است یا خیر.

به طور کلی، ایمنی سرنشینان یکی از اولویت های اصلی شرکت های خودروسازی است و باید دید تسلا برای بهبود ایمنی مشتریان خود چه خواهد کرد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما